Picioare amortite

Intrebare postata de catalinl cu 6 ani in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Meningita

Buna ziua!

In urma unui tratament cu Linezolid (aproximativ 6 luni) m-am ales cu o senzatie de amorteala a picioarelor alternand cu senzatia de rece/cald. Problema este ca am si pe spate aceste simptome si pe partea inferioara a bratelor:noapte simt pielea ca si cum ar ar arde si ziua ca si cum e amortita. Asadar percep ca in camera este foarte frig (cu toate ca nu este) si trebuie sa ma invelesc cu cat mai multe, in acelasi timp ma si epuizeaza aceste episoade.
Am facut un EMG care arata ca am o polineuropatie senzitiva.
Intrebarea mea este: Exista posibilitatea unei daune asa de mari a nervilor? Si de ce percep pe spate.
Mentionez ca iau Neuromultivit.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

mihai (cu 6 ani in urma)

la unele pastile chear shi in reactii adverse sint asha reactzii ca polinevrita.... treb shi medik ude intrebat

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.