Noduli la san

Intrebare postata de andreea696 cu 10 ani in urma - 10 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Medicina naturista

Am folosi anticonceptionale si banuiesc k din cauza lor mi au aparut acesti noduli la san si nu le mai iau.ce tratament naturist pot folosi?eu de ex folosesc tumorless si digeston.stie cineva kre a mai luat ?sau altceva.cata per de timp se ia sa se vada rezultate?va multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (10)

Adrienne (cu 10 ani in urma)

Sa inteleg ca ai fost diagnosticata cu cancer la san ? Acest produs este pt. aceasta afectiune nu pentru eventuale dereglari hormonale, pe care le-ai putea avea sigur, la varsta ta. Ar fi bine totusi sa mergi la un cabinet de endocrinologie, dar cred ca mai intai ar trebui sa treci pe la medicul ginecolog, sa te consulte si sa-ti faca si o ecografie mamara.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
andreea696 (cu 10 ani in urma)

nu. sunt noduli benigni

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Adrienne (cu 10 ani in urma)

Atunci, nu are nici un rost sa consumi acele produse, mai bine un tratament dat de un specialist, in urma unor analize............si al unui diagnostic clar.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
elena (cu 10 ani in urma)

In revista Formula As din urma cu 2 saptamani era prezentat un unguent miraculos numit Mameldin, care dizolva nodulii mamari in 1-3 luni.Poti gasi prospectul pe net. Sanatate!!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
marialeea (cu 10 ani in urma)

Andreea, incearca totusi sa mergi la Institutul Parhon pentru niste analize, nu iti trebuie decat o trimitere de la medicul de familie. Te-ai dereglat de la antinconceptionale, au fost in mod cert mult prea tari pentru tine. Trebuie totusi sa te duci sa ti se faca niste analize hormonale! Nu te speria, nu ti se ia decat putin sange (vreo doua eprubete cat aratatorul de mici) pentru ca medicul sa vada ce nu e in regula cu hormonii tai. Nu e de glumit cu nodulii, acum sunt benigni, dar Doamne-fereste sa nu se transforme in alta bazdaganie! Du-te cu incredere, la Parhon sunt medici foarte buni si competenti si ti se va rezolva problema. Mama mea a avut noduli din cauza ca, dupa menopauza, hormonii evident ca ''i-au cam luat-o razna''. A fost la Parhon si a urmat tratament si nu mai are nimic. Nu sta asa, trebuie facuta si o mamografie sau ecografie mamara, ca sa vada medicul ce este.
Sanatate multa si ai grija de tine.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
andreea (cu 10 ani in urma)

multumesc tuturor!cand mai aveti tratamente pe care le stiti cu rez bune anuntati ma.eu intre timp ,cat m rpd ma voi duce iar la dr.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
diana (cu 10 ani in urma)

daca ai intrerupt anticonceptionalele dupa o perioada indelungata,este posibil sau mai mult ca sigur sa ai sistemul hormonal dat peste cap,poti sa incerci sa faci tratament cu picaturi Mastodynon,15picaturi de 3 ori pe zi timp de 2luni(sunt homeopate)si in combinatie cu ele poti sa iei ceva naturist,care sa iti intareasca sistemul imunitar.multa sanatate

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
elena ionescu (cu 9 ani in urma)

am neaparat nevoie sa folosesc anticonceptionalele,nu sunt pregatita pt o sarcina iar prietenul meu isi doreste copii..si nu am incredere....insa de la anticonceptiolale imediat i_mi apar noduli la san,am facut tratament si 6 luni k sa skp....i_i este teama sa le mai iau:(c sa fac?ce alta metoda contraceptiva pot folosii eu?iar acum iau si antibiotic pt infectie(vaginala)trebuie sa intrerup anticonceptionalele?(krissa)am nevoie de sfatul unui medic kt se poate de repede,va rogg din suflet

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Iuli (cu 9 ani in urma)

Elena, folositi prezervativul. Daca ai noduli la san, ai TOTALA CONTRAINDICATIE la orice contraceptil hormonal. Sterilet numai daca ai nascut, si nu e cazul. Deci...prezervativ.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
sinziana eliza (cu 7 ani in urma)

am luat 7 ani anticonceptionale si din luna mai am facut pauza,nu stiu ce sa fac pt ca mi a aparut un nodul la sanul stg.anticonceptionalele sa fie cauza...????mai pot lua anticonceptionale???va rog sa mi raspundeti,va multumesc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.