Efectele radiatilor date de computerul tomograf

Intrebare postata de aly03 cu 9 ani in urma - 4 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Investigatii Greata varsaturi induse de radiatii

Buna ziua, in urma efetuarii unei tomografii la sinusuri, baiatul meu de 16 ani s-a simtit foarte ametit, palid si obosit a doua zi..E posibil sa fie de la tomograf? Care sunt efetele radiatilor computerului tomograf si cum ar putea fi ele inlaturate?

Raspunsuri (4)

marialeea (cu 9 ani in urma)

Si eu am facut multe tomografii: am epilepsie si dupa crize mi se face tomografie pentru a vedea daca s-au produs leziuni pe creier - stii, tomografia e mai ''ieftina'', daca pot spune asa, RMN-ul nu e deloc invaziv dar costa mai mult, asa ca nu se prescrie decat in cazuri f.grave. Dupa fiecare tomografie m-am simtit rau, ametita, stari de greata, am intrebat medicul (chiar cel care mi-a facut tomografia) si mi s-a spus ca sunt stari normale, tomograful te radiaza foarte tare! Chiar si ei, medicii de acolo, sunt extrem de expusi la radiatii si uneori se simt rau! Starile acestea sunt normale, cine face o tomografie trebuie sa astepte sa treaca de la sine, nu se poate face nimic contra radiatiilor absorbite de organism. Din aceasta cauza nu se face decat o singura tomografie pe an, ba chiar la un an si jup***ate.
Concluzia este ca sunt sunt stari f.proaste ca urmare a acestei investigatii, nu exista metode de a le inlatura, trebuie ca fiul tau sa astepte caci or sa treaca de la sine.
Multa sanatate ii doresc baiatului tau.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
aly03 (cu 9 ani in urma)

multumesc pentru raspuns, acum m-am "linistit" sper doar sa nu-i lase urmari in organism sa-i dea vreo anemie urata sau cine stie ce altceva. ma intreb daca niste vitamine l-ar ajuta?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
marialeea (cu 9 ani in urma)

Nu cred ca acele radiatii dau anemie, eu una imi tot fac analize si nu am ''iesit'' niciodata anemica. Oricum, dat fiind faptul ca fiul tau are 16 ani, e f. bine, cred eu, sa ia din cand in cand un complex de vitamine si minerale, organismul lui e in crestere, si mai ales ca, fiind baiat, abia acum incepe sa se dezvolte foarte tare. Nu cred ca poate strica sa-i dai vitamine, nu uita ca ''vine'' si astenia de primavara si poate si de-aia se simte el asa de rau de la tomografie.
Multa sanatate.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cornel (cu 4 ani in urma)

Buna ziua in dep***as de 6 ani am facut 10 radiografii pulmonare si un computer tomograf. .Sunt multe ? Trebuie sa imi fac probleme ?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.