Nu am pofta de mancare . senzatie de prea plin tot timpul dar eu nu ma pot hrani decat fff putin

Intrebare postata de Crina17 cu 5 ani in urma - 5 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Intolerante alimentare

Buna ziua, va rog din suflet sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa fac. De un an nu am pofta de mancare , toate analizele de sange bune, ecografie ok fiere fara calculi, doar un pic mal.Nu ma doare stomacul, nu am stari de voma si nici greata, simptomele pe care le am ,sunt ca ma simt plina chiar daca nu mananc.Cand ma trezesc dimineata nu pot manca decat 2 biscuiti, pentru ca ma simt f plina si daca ma fortez sa manac ma simt foarte umflata cu discomfort abdominal , m-am deranjat si la stomac .Sunt constienta ca mananc f putin si atunci fortez si la pranz si seara.Sunt disperata ca am slabit 5 kg.am 39 de ani , 1,66 m si 50 kg.Mi-am facut si o endoscopie si mi-i s-a gasit o gastrita eritematoasa dar repet nu ma doare stomacul nu am stari de voma si nici greata, si nici arsuri. PUR SI SIMPLU MA SIMT UMFLATA SI FARA POFTA DE MANCARE. analize copro toate negative. Va rog din suflet un sfat, o parere unde sa mai merg .Am tinut tratamente peste tratamente de un an si de bila si de stomac. nu stiu ce am ca sa merg la un medic si sa-mi recomande un tratament care sa ma faca bine.am luat intr-un an : famotidina,venter, helides, oroperidys, duspatalin, motilium, vitamine , mezim forte, bilichol,ursofalk, controloc.DACA CALCULEZ TOTALUL PASTILELOR SUNT PESTE 400 .Va rog din suflet spuneti-mi un medic la care sa merg sa -mi dea un tratament care sa ma faca bine. NU MAI VREAU SA INGHIT PASTILE FARA SA SE STIE CAUZA SI EU TOT ASA SA MA SIMT. MULTUMESC DIN SUFLET.

Raspunsuri (5)

Carmen (cu 5 ani in urma)

Iti recomand sa consulti cat de p***aand un ginecolog pentru investigatii. Poate fi ceva la uter si ovare.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
pastile (cu 5 ani in urma)

Ma mira ca nu-ti dai seama ca ti-ai facut singura rau ascultand de sfatul foarte PROST dat de medici !
La atatea medicamente (400!) cu atatea efecte secundare si care nu vindeca nimic ci doar suprima simptome, stricand sigura altceva ce crezi ca urmari apar ?
Exact ce ai acum. Acum suferi de fapt de pe urma medicamentelor luate. Acum cea mai mare greseala pe care ai putea sa o faci ar fi sa iei alte medicamente chimice
date de astfel de “specialisti” care nu au vindecat pe nimeni pana acum ci au nenorocit pe aproape toti.

Vina ta este, ca la cei mai multi, credinta in medici si in medicamente chimice. Medicii nu sufera deloc caci nu au constiinta. Ei c***a medicamente pt. concerne iar o statistica
ca sa vada daca ceea ce dau ajuta sau nu fac caci ar insemna sa recunoasca ca nu pot ajuta la nimeni.
Acum incearca cu remedii naturiste, poate te ajuta cineva sa elimini daunele aduse de medicamentele luate atat de naiv.
Omul pana nu se arde singur nu invata.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Roxana (cu 5 ani in urma)

Afectiunile ovariene dau balonare si indigestie. Din ce ai povestit, te-ai ocupat doar de stomac si fiere. Niciunui medic nu i-a dat in cap ca problema ar putea fi la ovare?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Gadea Mirella (cu 5 ani in urma)

sa stii ca acest simptom este uneori produs de viermii intestinali. Nu tot timpul ies la copro,.. iti spun din proprie experienta,,, eu am urmat un tratament naturist pentru deparazitare, detoxifiere, intarirea sistemului imunitar cu nuca neagra, pelin si cuisoare

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Rebeca (cu 3 ani in urma)

Am aceeași problema de o săptămână si nu stiu ce se întâmplă 😟

Te-a ajutat acest raspuns? 0
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
×
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.