Cum pot preveni?

Intrebare postata de membru299057 cu 4 ani in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Infarct

Eu sunt in tratament post infarct miocardic si ma ingrijoreaza aparitia vanatailor pe picioare si mai nou si pe maini...cred ca-mi plesnesc vasele ...Este acest fapt din vina medicamentelor ? Intreb asta fiindca tin de un an, de dupa infarct, regim alimentar foarte strict (fara sare si fara grasimi); in plus analizele medicale au iesit foarte bune. Va multumesc !

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

trebuie sa va adresati cardiologului p***aant pentru reevaluarea tratamentului anti trombotic si amploarea fenomenului de petesii (vanatai); adica sa le vada medicul cu ochii lui; plus numaratoare de trombocite.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Infarct.

Inscrie-te aici!
membru299057 (cu 4 ani in urma)

Multumesc frumos!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
eu (cu 4 ani in urma)

este de la medicamente, ce medicamente ei ? Ai citit vreodata prospectele ?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.