Despre Veziva neurogena ?

Intrebare postata de Ana mai cu 7 ani in urma - 3 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Incontinenta urinara

In cat timp se trateaza "vezica neurogena"? Urmez un tratament cu Vesicare, ceaiuri si Renostim si parca nu-mi trec aceste simptome suparatoare de la nivelul abdomenului inferior. Tot simt acea apasare si senzatia unei vezici pline, ceea ce ma face sa merg des la toaleta.Incep sa intru in panica, pt ca vad ca nu-mi trece....

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

BGabitza (cu 7 ani in urma)

Am citit despre cazul dvs .Si eu am astfel de probleme ,din cauza unei operatii la zter am rámas cu astfel de simptome medicul urolog mi-a prescris sonda urinará si cu ajutorul acestei sonde de unicá folosintá ( mi-o introduc singurá ,necesitá o atentie mai máritá ) dar e foarte utilá se goleste bine vezica si senzatia de golire duce la usurare .Consultati un medic urolog Vá doresc multá Sánátate

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Ana mai (cu 7 ani in urma)

Multumesc mult pt raspuns. Acum urmez un tratament si parca simptomele s-au mai ameliorat, desi uneori am aceasta senzatie neplacuta...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Ancuta75 (cu 6 ani in urma)

Tatal meu se confrunta cu aceeasi problema ca a ta Ana mai , de cateva luni. Si-a facut toate analizele posibile. Prostata este ok. Infectii urinare nu au iesit . Cu toate astea medicii nu au putut sa ii puna un diagnostic. Are stabilit un tratament
AMITRIPTILINA(25mgx60cp), 1cp(25mg) x 2/zi, 3 luni;
- DIUROSEPT o cana de ceai(250ml)x3/zi;
- DRIPTANE(5mgx 60cp), 1cpx2/zi , 3 luni;
- CELEBREX(200mgx30cp), 1cp/zi, la nevoie
dar nu se observa nici o ameliorare.
Simte acea apasare si senzatia unei vezici pline si trebuie sa se duca la toaleta. L-a innebunit asta. Nu stiu ce sa mai facem....Nu stim efectiv care e cauza.
Ma poate ajuta cineva care a trecut prin asa ceva?
Multumesc mult
Anca

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.