Candidoză?

Intrebare postata de Utilizator11551202898 cu 3 luni in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: HPV Sex si probleme sexuale Candidoza

În urma cu aproximativ 3 luni , am avut o infecție in gât și , ulterior la sfatul medicului am adiministrat antibiotic. După 2-3 zile de la antibiotic , am simțit și-am remarcat simptomele cantidozei, stiind ca se face și de la antibiotic ,respectiv mâncărime. Mi s-a dat de la farmacie 2 pastile pe care a trebuit sa le iau una intr-o săptămâna și cealaltă după o săptămâna și încă o crema. După perioada asta de 2 săptămâni cât am fost in tratament , nu am avut contact sexual aproximativ o lună. Am scăpat de mâncărime , iar apoi ... am avut o infecție urinară , după 2-3 săptămâni. Menționez ca m-am tratat , însă partenerul meu , de 2-3 săptămâni susține ca simte o mâncărime pe dinăuntru și dacă este posibil sa fi fost afectat și el cu candidoza, însă eu nu am mai avut nici un simptom și au trecut deja 3 luni. Este posibil? Cred ca dacă și el ar fi fost afectat nu se resimțea după atâta timp , iar ar fi trebuit sa mi-o transmită înapoi , cred. Multumesc !!!!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.