Probleme cu tratamentul pentru HTA?

Intrebare postata de dang cu 3 luni in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA) Hipertensiune intracraniana Hipertensiune Hipertensivi Afectiuni si tulburari cardiovasculare

Buna seara! Am 63 ani, 83 kg, 1,77 m, barbat. In anul 2010 am fost diagnosticat cu HTA cu urmatorul tratament: dimineata-MicardisPlus 80/12,5 mg, Nebilet/Nolet 5 mg, pranz-AspimaxCardio 75 mg, seara-Leridip 5 mg si Sortis 10 mg. In 2011 am fost diagnosticat cu HBP-adenom de prostata pentru care iau Avodart 0,5 si Omnic Tocas 0,4. Mai iau si o serie de medicamente naturiste pentru scaderea colesterolului, ficat, memorie, intaritoare.
Cu timpul am renuntat la Leridip, intrucat urinam noaptea din ora in ora, iar doza de Nebilet/Nolet am redus-o la 1/4 dintr-o pastila, ajungand la 1,25 mg/zi. Sortis l-am inlocuit cu Omega 3+Vitamina E 1,3 g. In ultima vreme o data pe saptamana aveam o criza de diureza, urinam din 10 in 10 minute, timp de 4 ore, scazand greutatea corporala cu cca. 3-4 kg pe "sesiune", iar tensiunea ajungea la 100/60. Am reusit sa "pacalesc" tratamentul, renuntand la MicardisPlus o zi, sau mai mult, pana cand tensiunea ajungea din nou la 140/80 si reluam tratamentul cu MicardisPlus.
Ce este totusi de facut?
Astazi am consultat un medic cardiolog, care mi-a prescris dimineata: Prestarium 5 mg, Nebilet 1,25 mg, pranz: AspimaxCardio 75 mg, seara: Sortis 10 mg.
Ce imi recomandati sa fac?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.