DE CRESC TRIGLICERIDELE SI CU TRATAMENT?

Intrebare postata de MARIOARA1045265 cu 5 ani in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic

Cu tratament imi mentin tensiunea la valori normale , de asemenea si colesterolul total este 168 in timp ce trigliceridele imi cresc tot mai mult.Am avut trigliceridele 355 am luat lipantil , am redus grasimile si totusi au crescut spre 400. (Acum mi s-a prescris ROSUCARD) Care ar fi cauza? Ce pot face in aceasta situatie? La ECO se pare ca si ficatul apare putin spre galben(lobul stang) VA MULTUMESC!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Cauzele valorilor crescute ale trigliceridelor sunt diverse. Dintre cele mai importante sunt:
1.obezitatea
2.cauze primare, genetice precum hiperlipidemia familială sau hipertrigliceridemia endogenă
3.cauze secundare precum diabetul zaharat tip II, etilismul cronic, hipotiroidia sau colestazele.
Pentru a putea determina cauza exactă ar fi indicat să consultaţi un medic internist
Până atunci continuaţi tratamentul prescris, care poate va avea efecte favorabile.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Hipertensiunea arteriala (HTA).

Inscrie-te aici!
CASAP CHIRIACHITA (cu 11 luni in urma)

AM 436 DE UNITATI TRIGLICERIDE UAE ACEST ACEST LIPANTIL ESTE F.F.F.F.F TOXIC. EU AM FACUT UN INFARCT MIOCARDIC ACUT SI PRIMESC ASEMEANEA TRATAMENTE ????!!!! MAI ALES CA FAC ALERGIE LA MEDICAMENTELE FRANTUZESTI CARE MAI TOAIE SEREGASESC IN lista neagra a medicamentelor. vRETI SA SCAPATI DE PENSIONARI. EU UNA AM O VECHIME IN MUNCA DE 49 DE ANI SI VRETI SA MA ARUNCATI LA GROAPA CU LEI ?????

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, firma ActiveSoft, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin Sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK