Accident cerebral din cauza tensiunii mari

Intrebare postata de Elisa777 cu 5 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA)

Buna ziua! Am o mare rugaminte la Dvs sa-mi spuneti dupa ce scriu pe sp***at care este problema: tatal meu 82 ani,hipertensiv,fiindca facuse a nu stiu cata oara 19-22 in acest an acum 2 saptamani a avut primul accident cerebral,i s-a facut RMN are un vas spart,in urma tratamentului medicamentos care i s-a administrat mana stanga pe care nu o mai simtea si-a revenit.Intrebarea mea este: fiindca a racit,nasul p***age,partea dreapta cu durere cap si ochi dreapta (caracteristic nevralgiei)ce anume medicament sa ia ca sa-i treaca raceala pt ca acum ne este teama sa-i dam si banalul paracetamol sau antinevralgic deoarece in contraindicatii se specifica ca poate sa dea stari hemoragice.Am vrut sa-i dau Nurofen dar in contraindicatii era mentinut ca cei care au probleme cardiace si hipertensivii nu au voie.Va rog din suflet sa-mi spuneti pt ca nu am nicio posibilitate sa-l mai duc la medic pt ca este in provincie.La ora actuala ia urmatoarele medicamente : TENAXUM,NORVASAC,FUROXEMID si la nevoie se mai adauga 1/2 cloridina,ii mai tine tensiunea sub control...cu toate ca ii scade prea mult,nu mereu dar ii scade de ajunge la subtensiune 10.Deci in urma tratamentului medicamentos tensiunea ajunge pana la 14...totusi mai bine fata de cum era de ajungea la 22. Deci a 2a intrebaree va rog : daca s-a spart acel vas cum se mai reface,sangele se resoarbe prin medicatie sau ce se intampla? Mii de multumiri!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.