Modificari de scaun ?

Intrebare postata de Utilizator11528640353 cu un an in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Gastroenterita bacteriana Helicobacter pylori

Buna ziua, grup !
Am luat un tratament medicamentos pentru H. Pylori timp de 7 zile.
Ospamox, ulcamed, metronidazol, nexium..
Am schimbat alimentatia pentru ca am fost gasit cu un BRGE ,Gastropatie pseudopap**ara.
Am facut endoscopie, doctora mi-a zis ca nu e nimic anormal, dar mi-a facut o biopsie pentru niste polipi in stomac...
Acum am scaune dese de aprox. 3/zi inainte aveam 1 scaun la 2 zile maxim..scaunul e perfect normal , putin inchis la culoare din cauza metronidazolului...
Sa ma ingrijorez in privinta asta ?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Utilizator11528640353 (cu un an in urma)

Timp de 14 zile nu 7, ma scuzati

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.