Despre depakine , prozac si olanzapina?

Intrebare postata de danuthorj cu 2 ani in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Epilepsie Tulburari ale sistemului nervos central Lennox Gastaut Convulsii Sindromul West

Buna Ziua numele meu este Danut Alexandru, a-s dorii sa ma ajutati si pe mine daca s-e poate , i-au aceste medicamente : olanzapina , depakine , prozac de vre-o 2 luni si de cand i-au dimineata prozac-ul si depakine-ul am greturi , ameteli ,dureri de cap si varsaturi, ma concentrez greu de cand l-e i-au aceste medicamente mi-au fost prescrise de la psihiatrie din cauza ca aveam niste palpitatii in piept (miscari partea stanga) asa ca un gadilat , mi-e frica sa nu-mi afecteze creierul aceste medicamente care mi-au fost recomandate fara a m-i s-e face analizele sa s-e vada daca nu cumva sunt alergic s-au sunt incompatibile corpului meu , dupa cat timp voi revenii la normal desii nu o sa l-e mai i-au niciodata si mi-au fost prescrise si pe 1an de zile sa raman invalid cred ca asta i-a fost intentia domnului Dr. Dan Ciobanul din Viseu de Sus , Maramures!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

danuthorj (cu 2 ani in urma)

dupa ce imi raspunde-ti rog ca aceea intrebare sa fie stearsa , multumesc mult!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
MembruMobileApp1483917166 (cu 2 ani in urma)

Renunta la Prozac, citeste prespictia medicala iar apoi consulta-ti medicul!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.