Intarzierea menstruatiei

Intrebare postata de allu1995 cu 6 ani in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Educatia sexuala

Este posibil ca un tratament cu penicilina plus inca cateva medicamente sa fie cauza intarzierii menstruatiei ? Deoarece am fost internata in spital luna aceasta si nu mi-a venit menstruatia si ma gandesc ca de la tratament ! Astept un raspuns ,va rog! Multumesc.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Elena (cu 4 ani in urma)

Eu am 15 ani ,nu am avut contact sexual cu nimeni sunt virgină am menstruație de1 an jumate dar pe 29 trebuia să îmi vină și azi suntem în 2 și nu mi a venit ce înseamnă asta ????

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.