Dureri in piept

Intrebare postata de noname068 cu 8 ani in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Diverse

Buna-Seara!
Am o problema care tind sa cred ca e destul de grava. De ceva timp, am niste dureri foarte mari in partea stanga a pieptului. Simt cum ma inteapa si imi este foarte greu sa respir.

Tin sa mentionez ca am avut in trecut probleme cu inima sincer nu''mi amintesc exact diagnosticul, dar am primit tratament cu aspenter si midocalm sa il iau doar la nevoie, adica, sa il iau cand simt ca ma inteapa foarte tare sau cand simt ca am palpitatii mari.

Deasemenea, am ametelii foarte des, nu''mi pot tine echilibrul foarte bine. Am pierderi si cresteri in greutate rapide si diferenta este de 3-4 kilograme ( rapide insemnand cam la 2-3 saptamani). Simt niste intepaturi si in ceafa.

Probabil sunt cam multe simptome, dar vreau sa le spun pe toate pentru a nu creea confuzii. Momentan stau in Marea Britanie, fiind studenta. Am fost la doctorul de familie de aici, dar am primit, surprinzator, ibuprofen. Mi s''a spus sa merg Luni, 31 octombrie, sa fac un examen la inima. Insa intrebarea mea este : ce fac pana atunci? durerile sunt din ce in ce mai intense, ametesc foarte rau, obosesc daca merg mai mult de 700-800 de metri si intepaturile din ceafa se intetesc.

Va rog frumos sa''mi dati un raspuns cat mai p***aand posibil deoarece sunt foarte speriata! Nu am incredere in medicii de aici, ei dand dovada de nerepetate ori ca pot trata orice DOAR cu ibuprofen. As putea venii in Romania doar in luna decembrie pentru ca am cursuri mereu si daca lipsesc chiar si un singur p***as, pot avea probleme mari.

Va multumesc frumos,
O seara placuta!

Ana-Maria Gridean

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Din descrierea dumneavoastra, probabilitatea ca simptomele sa fie legate de inima este foarte mica. Totusi, un consult cardiologic e util. Dintre cauzele non-cardiace, in cazul dvs., ar fi de luat in calcul fie o tulburare de tip tetanie cronica (corectabila cu suplimente de calciu sau magneziu), fie suprasolicitarea psihica (pentru care o perioada de deconectare ar fi benefica).

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Diverse.

Inscrie-te aici!
Andreea (cu 5 ani in urma)

Buna ziua.Ma confrunt cu o problema de sanatate de o luna (mai grav,spun eu).Sunt studenta si in perioada sesiunii aveam palpitatii,respiram greu,o emotie in tot corpul,deasemenea cand imi era teama de ceva imi batea inima puternic si ma inroseam instantaneu la fata.Acum o luna am simtit ca nu pot respira,fortandu-ma sa respir a aparut o durere intre sani care m-a tinut 2 zile,a a2 zi am ajuns la spitalul Floreasca unde mi-au facut de 7 ori EKG-ul ,ecografie la inima,testul la enzimele cardio..toate au iesit bine,singura problema leucocitele in sange marite.Mi-a dat sa iau Piafen o saptamana..dupa ce am terminat medicamentul de luat m-am simtit relativ mai bine,dar simptomele care le am zi de zi de atunci pana in prezent sunt diferite:zilnic respir greu,ma ustura in stanga piept,simt ceva rece,uneori simt ca imi amorteste palma stanga,uneori ca ma inteapa sanul stang,alteori ma apuca cascatul..m-au trimis sa imi fac analize la tiroida si testul de efort sa vad daca acolo imi iese ceva.Am 24 de ani.Va rog,un medic daca ma poate ajuta cu o parere.Multumesc.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.