Dureri in timpul actului sexual

Intrebare postata de membru309856 cu 3 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Disfunctii sexuale feminine

Voi incepe prin a spune ca la cateva luni dupa ce mi-am inceput viata sexuala, as fi racit la ovare, conform medicilor ginecologi la care am fost.
Mi-a fost spus ca as avea "congestie pelvina" daca nu ma insel, iar din aceasta cauza am dureri in timpul actului sexual.
Pe langa asta, eu am si niste dureri insuportabile in timpul menstruatiei, din cauza carora am si ajuns la urgente, dar sa trecem peste.
Mi s-a prescris tratament cu anticonceptionale, ovule si supozitoare.
La 5 sau 6 zile dupa ce m-am apucat de anticonceptionale am renuntat la ele. Imi era rau, ameteala, dureri de cap, varsaturi, pete (care probabil sunt cheaguri) imi apareau pe picioare, una dupa alta, sensibilitatea sanilor marita, lipsa de orice, nervozitate, etc. Am sunat-o pe doctora, era in concediu, nu am putut da de dansa, prin urmare am intrerupt tratamentul pentru ca nu mai puteam rezista pastilelor.
De atunci alta problema, sp***ageri incontinuu.
Poate nu le-am explicat exact cum trebuia, sunt mai multe probleme si le-am pus pe toate aici cum am apucat.
Daca aveti vreun sfat, idee, ceva, o lamurire, o vorba, orice, as aprecia! Multumesc frumos

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Buna, membru309856! Nu stiu de unde esti, ca nu ai spus. Oricum, iti recomand sa il cauti pe dnul Prof. Dr. Herghelegiu - era la Spitalul Sanador. Dupa ce esti rezolvata dpdv fizic, daca durerile continua in timpul actului sexual, adreseaza-te unui psihoterapeut - repet, daca toate cauzele de ordin somatic au fost excluse. Sanatate si succes!

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.