Nu luati Androp***a

Intrebare postata de McL cu 5 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Dezechilibrele hormonale

Buna ziua am si eu o problema. Din luna iulie am luat timp de o luna de zile niste pastile Androp***a la indrumarea medicului endocrinolog pentru ca am hirutism. Dupa o luna am simtit efectele secundare:insomnii, dureri abdominale, calduri etc. Ideea este ca in luna respectiva nu mi-a venit deloc ciclul, in luna august mi-a venit pe data de 12, 13 doar cateva picaturi 14 - 15 deloc pe 16 din nou doar cateva picaturi dupa care nu mi-a mai venit pana pe 23 august la fel tot cateva picaturi. In luna septembrie nu am avut deloc, in octombire si noiembrie am avut normal vre-o 5 zile la fel cum aveam si inainte sa iau orice fel de pastila, in decembrie deloc. In luna ianuarie si februarie iar am avut absolut normal dar in luna martie si aprilie deloc. Azi sunt in 17 aprilie si inca nu mi-a venit imi este teama si sincer sa va zic nu vreau sa mai merg la medic pentru nici un fel de tratament. Va rog sa imi spuneti de ce inca nu mi s-a reglat ciclul totusi inainte sa iau acele pastile il aveam normal imi venea luna de luna. Mentionez ca inainte sa iau Androp***a impreuna cu Spironolactona si Meguan am luat timp de 3 ani de zile Diane 35 tot cu cele 2 mentionate mai sus totul a fost ok in timpul tratamentului cu Diane, de cand am inceput sa iau Androp***a mi s-a dat intreg organismul peste cap. Va rog sa imi spuneti de ce dupa atata timp inca nu mi s-a reglat ciclul? am 20 de ani!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.