Dereglarile menstruale si boala autoimuna Hashimoto

Intrebare postata de Adytza2121 cu 8 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Dezechilibrele hormonale Boala hashimoto

Am 21 de ani si de 10 ani sufar de tiroidita Hashimoto si Hipotiroidism secundar. In martie anul p***aent mi-am inceput viata sexuala, folosind ca metoda de protectie doar prezervativul. Prin aprilie am fost nevoita sa iau Postinor-2, deoarece metoda de protectie a cedat...si de atunci au inceput problemele: in luna mai menstruatia a venit la o intarziere de 1 zi, in iunie - intarziere de 5 zile + simptome inainte sa se instaleze sangerarea cu 1 saptamana: bufeuri/frisoane, temperatura 37,5; senzatie de lesin, usoare intepaturi si senzatie de presiune asupra ovarelor (mai ales cel drept), gaze intestinale, uneori intepaturi in zona rinichilor, usturime la urinat (in urma cu 2 luni am facut si Cistita de 2 ori + o Candidoza vaginala dupa tratamentul cu antibiotice). Dupa terminarea menstruatiei, simptomele au continuat toata luna. Medicul endocrinolog a spus ca e vb de insuficienta ovariana, dar fara sa se bazeze inca pe rezultatul analizelor sau a altor investigatii. Acum astept spre sf lunii sa-mi fac analizele, insa pana atunci cer parerea si altor specialisti. Este posibil ca aceste dereglari sa fi aparut din cauza Postinorului, sau e vb de o infectie..?Multumesc

Raspunsuri (1)

1. Hipotiroidia trebuie tratata, putand genera, printre altele, si disfunctie ovulatorie.

2. Intarzierea de 1-5 zile nu inseamna nimic, ciclul vine rar la fix 28 de zile, cu exceptia folosirii CO. Simptomele p***areaza mai degraba o infectie urinara. De preferat sa faceti uroculturi si sa n-o tratati cu antibiotice dupa ureche. Ma indoiesc ca aveti insuficienta ovariana, lucru care va fi pus in evidenta dupa investigatiile hormonale.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.