Ce mi-a mai ramas de facut?

Intrebare postata de FELICIA19122760 cu 8 ani in urma - 5 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Dezechilibrele hormonale Mixedem

Am 40 de ani si o tiroidita autoimuna,pe care am capatato dupa a doua sarcina(ambele cezariene,trompele legate dupa a2a).inainte sa-mi descopar aceasta boala toti medici ma diagnosticau cu depresie postpartum si credeti-ma pe cuvant ca am consultat in 3 luni aproximativ 100.in aceste 3 luni boala a evoluat si am ajuns la mixedem primar sever,cu pericardita secundara,dislipidemie mixta severa etc.am ajuns la o dn dr. la baltazar ,psihiatru,foarte desteapta si cu mintea limpede si dupa 4 zile de diverse terapii a ajuns la concluzia ca e vorba de tiroida.m-a trimis la parhon si am urmat instructiunile medicului de acolo.totul bun si frumos in acesti 2 ani si jup***ate.din februarie anul acesta au inceput sa-mi apara diverse stari:astenie,ameteala,anorexie,insomnie,lipsa chefului de viata,dureri de coloana,cap,tample cu presiune,hipotensiune,anemie feripriva,tetanie manifesta,greutate pe pleoape la soare,senzatie de lipsa de aer,etc.am consultat din nou dr endocrimnolog si mi-a marit doza de la 100 la 125 eutirox.dupa 2 saptamani am inceput sa ma simt mai rau;agitatie,anxietate,anorexie totala,sp***ageri din sani la presare si multe alte stari pe care nu le mai avusesem niciodata.am sunat din nou la endocrinoloaga p***aanta si m-a trimis la psihiatru si la internist.am luat la rand toti medici pe specialitatile dumnealor:neurolog,reumatolog,internist psiholog,psihiatru,un alt endocrinolog,ginecolog.am fost trimisa la rmn hipofiza-hipotalamus,analizede sange,h. pylory,prolactina,hemoleucograma,t3,t4,tsh,ete.toate analizele ok,h.pylory 2,34(sinevo).dupa toate astea am plecat din nou la ingerul meu pazitor(psihiatra de la baltazar)ironia este ca si acolo la fel ca peste tot ma trimite tot la endocrine.imi da si un tratament cu fevarina,cu scopul de a pune la lucru edorfina si serotonina care a crezut dansa ca ar fi fost blocate la nivel cerebral.habar nu am ce inseamna asta.aaaaaaa si diazepamde 2 ori pe zi de 1,5 mg,seara 1 de 10.eu nu l-am putut tolera,eram intr-o betie continua,asa ca dupa 2 zile ,internata fiind am renuntat la el.m-a trimis de acolo tot la dr, dr p***aant endocrinolog,m-a consultat din nou,analize din nou,dar dupa 1 saptamana de asteptat raspunsul ,dn endocrinolog m-a asigurat ,telefonic,ca analizele mele sunt normale si ca trebuie sa consult un ginecolog,eventual oncolog.eu ,una nu mai inteleg nimic.dupa ce am scazut doza de eutirox,de la mine putere,si am ramas tot pe 100,am inceput sa ma simt mai bine,dar sanii sunt tot "plangaciosi"exista oare cineva care m-ar putea lamuri si pe mine ce ar trebui sa mai fac si la ce medic sa mai merg,ptr ca toti medici imi spune ca e problema hormonala.dar endocrinoloaga neaga acest lucru.daca cineva a avut suficienta rebdare sa-mi citeasca "romanul"si ma poate ajuta,rog din suflet sa o faca.si orice alte intrebari eventuale nu m-ar deranja,ptr. ca e posibil sa fi omis mai multe chesti care s-ar lega.multumesc anticipat.fely melu

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (5)

califlor (cu 8 ani in urma)

Incercati o analiza cu aparatul SCIO! cmlflorea@yahoo.com pt detalii in plus...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

daca o problema de origine endocrinologica a fost exclusa,, ar fi indicat sa va adresati medicului ginecolog , ce poate recomanda investigatii suplimentare (frotiu de secretie mamelonara, ecografie mamara sau mamografie)in privinta galactoreei (secretia mamelonara). Ar fi bine sa nu stimulati zona mamelonara prin compresie, purtarea unei bustiere(impiedica frecarea dintre haine si mameloane, care poate produce stimularea sau iritarea lor).

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Dezechilibrele hormonale.

Inscrie-te aici!
FELICIA19122760 (cu 8 ani in urma)

va multumesc din suflet.asta am sa fac dar am inteles ca trebuie sa merg de la a3a la a5a zi a menstrei.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
FELICIA19122760 (cu 8 ani in urma)

as dori sa stiu daca din cauza unei tiroidite autoimune se poate ajunge la depresie usoara,neexistand factori externi si daca da as vrea sa stiu daca tratamentul cu fevarin de 50mg seara si o p***aa de 1 luna cu diazepam de 10mg seara la culcare si lexotan de 3mg in 2 prize ziua m-ar ajuta sa ies din asta?si cat timp ar trebui sa urmez tratamentul cu fevarin?multumesc anticipat.daca a mai trecut cineva prin asta sau ceva asemanator as ruga sa ma contacteze pe feliciamelu@yahoo.com . multa sanatate tuturor.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11552309062 (cu 9 luni in urma)

Buna! Acum am citit mesajul tau. Vad ca au trecut 7 ani de cand ai scris... Daca cumva il vezi, te-aa sfatui sa mergi la Romvac, cerand sa ajungi la dr Sima Lucica la Imunoinstant. Acolo vei rezolva tot. Sănătate multa!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.