Buna!
Căutând răspuns la unele întrebări legate da sănătate am început sa citesc experiențele neplăcute prin care din păcate trecem cu toți la un moment dat. Pot spune ca am fost oarecum surprinsa sa vad ca deși fiecare are câte o problema nu ezita sa-i ajute și pe ceilalți chiar și cu un sfat care de multe ori se dovedește a fii foarte folositor. In speranța ca voi găsi un răspuns și la problemele mele m-am decis sa scriu aceste rânduri. Mămica mea in vârsta de 46 ani a fost diagnosticata cu hernie de disc lombara, Spondiloza cervicala, Psoriazis vulgar, Sindrom nevrotic plus altele...ani de zile a făcut tratamente însa au fost doar pentru ameliorare...Mereu a fost un pic mai iute însa de ceva timp s-a schimbat foarte mult, poate din cauza acestor probleme și din cauza greutăților prin care a trecut (a muncit din greu toată viata și a crescut 4 copii) acum este foarte deprimata, se enervează din orice, plânge mereu, este foarte trista și nu se mai bucura de nimic. A făcut tratament cu distonocalm, extraveral, zanax însa nu o prea ajuta. Cautat informații si ținând cont de simptomele pe care le are mămica cred ca suferă de nevroza astenica pentru ca are aceleași simptome: oboseala, furnicături si amorțeli in membre, senzația de amețeala, nesiguranța in mers, senzații de sufocare sau nod în gat etc. Am înțeles ca SEROXATUL și ZOLOFT sunt bune dar nu știu cat trebuie urmat tratamentul și daca sunt șanse de vindecare. Daca aveți bunăvoința și cunoștința despre tratament pentru aceste boli va rog sa-mi dați o soluție. Va mulțumesc pentru pentru timpul acordat!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Va rog acordați-mi câteva clipe."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
Ionescu (acum 12 ani)
Acest comentariu a fost moderat de administratorul forumului
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Ionescu (acum 12 ani)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara
De apreciat ca te intereseaza starea de sanatate a mamei tale si ca faci ceva pentru asta insa a administra niste medicamente fara consult medical implica multe riscuri incepind de la a nu avea rezultatele scontate si pina la reactii destul de urite
La fel de important este si sa fie urmarita atit timp cit urmeaza tratamentul de catre medicul curant pentru ca la un moment dat dozele au nevoie sa fie ajustate
Ba mai mult este important ca la instituirea tratamnetului sa se puna un diagnostic corect pentru ca multe simptome pot fi comune unor boli si diferentierea lor duc la un diagnostic corect dar si la un tratament adecvat
De aceea este important sa fie vazuta de un medic specialist si a nu se administra tratament dupa ureche
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro