Buna ziua ,sant ana maria r am 35 ani.am facut un tratament de 8 luni cu daparox pt depresie.m am simtit f bine in urma tratamentului pe care l am termiinat in decembrie 2011.dupa cca 2 luni am inceput sa am iar simptomele depresiei.(dupa un episod de stres si oboseala).as dori sa stiu daca se poate sa ma simt asa din cauza intreruperii daparox ului si daca e cazul sa l reiau.aceste simptome le am avut si intr un moment cand am intrerupt brusc tratamentul din greseala doctorului.stare de voma ,ameteala ,imi tremura corpul ,nu am putere si nu pot manca.multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tratament cu daparox"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (22)
Ionescu (acum 13 ani)
Acest comentariu a fost moderat de administratorul forumului
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
nu ai un psiholog sau psihiatru unde esti in evidenta?
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara
Nimeni nu poate preciza daca ceea ce simtiti dumneavoastra este sigur efectul intreruperii acestui medicament.
Medicul curant care va stie si v-a consultat de atitea ori si care poate spune daca ceea ce simtiti dumneavoastra sunt efectele adverse ale intreruperii medicamentului sau se intimpla altceva
Faptul ca ati observat reaparitia simptomatologiei in urma unui episod de stress si oboseala pot fi emise cel putin 2 ipoteze: reaparitia simptomatologiei, reactivarea depresiei sau poate doar accentuarea simptomelor
Aceste lucruri pot fi lamurite asa cum am spus cu medicul curant
V-ar mai fi de ajutor si daca ati merge si la un psihoterapeut deoarece lucrul in terapie v-ar permite dumneavoastra ca atunci cind ve-ti mai intilni situatii de genul acesta sa puteti reactiona in alt mod decit cel pe care il stiti pina acum(despre care nu spun ca in acest moment este si constient) mult mai stabil si mai optimist ceea ce ar permite sa vedeti si ca medicatia va poate fi de ajutor o bucata de drum dar ca puteti merge mai departe si singura pe picioarele dumneavoastra
Nu spun insa ca este si foarte usor si ca efectele apar imediat ca acelea date de medicatie spun totusi ca efectele sunt mai de durata
De aceea in cazul unei depresii se merge in paralel cu tratament medicamentos si psihoterapie
Va doresc sa va fie bine
Liliana Puchea
Psihoterapeut
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro