Buna . Am 15 ani si sunt la liceu in clasa a IX - a . Am probleme destul de mari cu adaptarea ,socializarea si nervii . Aspectul meu fizic [ sunt foarte slab ] ma demoralizeaza de fiecaredata cand vreau sa ma apropii de o persoana . Inainte de terminarea scolii generale , ieseam cu prieteni pe afara , nu eram complexata , eram mereu cu zambetul pe buze . In vacanta dintre clasa a 8-a si a 9-a m-am departat de toti , de prieteni de colegi de parinti , m-am refugiat in camera mea unde plang aproape zilnic fara motiv . Nu stiu ce e cu mine , plang mai mereu . Cand este vorba sa intru in contact cu o pesoana imi este exagerat de greu sa ma exprim , sa vorbesc cu acea persoana .Pur si simplu cade cerul pe mine in fiecare zi . Ma simt singura , marginalizata , neinsemnata si simt ca nimeni nu ma iubieste . Cu familia mea sunt agresiva nu suport sa mai imi puna intrebari si le vorbesc foarte urat. Sti ca nu este bine ceea ce fac insa nu ma pot controla . Deseori ma enervez atat de tare incat simt nevoia sa distrug ceva si incep si plang , iar daca nu am ce sa distrug dau in mine pana imi trec nervii obserc***a apoi ca mi-am facut rani pe corp . Am incercat sa fumez pentru a scapa de starea asta de tristete si de nervozitate insa m-am lasat deoarece eram din ce in ce mai agresiva si mai agitata . Nu stiu ce este cu mine , am nevoie de ajutor si nu am cui sa il cer . Va rog imi puteti recomanda niste pastile anti-depresive . dar mai ales pentru nervi ? As dori daca se poare raspunsul unui psiholog .
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sunt trista si fosrte nervoasa uneori devin agresiva ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (21)
Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
de ce nu incerci sa vorbesti cu psihologul de la scoala?
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
Advertisement

Psih. Liliana Munteanu MPsih. Liliana Munteanu este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Te salut,
inainte de a aplica un tratament este nevoie de un consult, pastilele nu pot fi luate aleatoriu, mai ales ca din ceea ce ne spui, ai o vulnerabilitate emotionala, psihologica si nevoia de a avea mai multa incredere in tine. Asa cum ti-a recomandat colega mea mai sus, este excelent daca te-ai adresa unui specialist, cauta pe cineva in care simti ca poti avea incredere. Cum e relatia ta cu parintii?
Succes!
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro