Buna ziua tuturor !
Am multe de spus cum ar fi de ce sunt capabil sa iubesc mai multe fete?de exemplu vad una imi place as vrea sa imi fie prietena vad alta vreau si aia sa fie prietena mea nu imi place sa insel fetele din cauza asta nu am avut niciodata iubita tot timpul ziceam laso dracu de afectiune daca nu is decis pe langa asta mai e si ca sunt curve fetele din ziua de azi (scuzati-mi limbajul dar se potriveste) fac sex ca disperatele nu ca nar fi normala chestia asta dar nu aflu o fata virgina sa fie cat de cat de treaba si frumoasa .
Sunt eu nebun?Sunt un inapoiat ar trebui sa ma comport ca un animal cu fetele? cum fac uni baieti ma mir cum de ii mai iubesc.Sunt singurul virgin la 18 ani?
Raman recunoscator raspunsurilor oferite.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sunt total depresiv"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Draga Alvy,
Cred ca e important sa faci diferenta dintre . si iubire. Ce reprezinta iubirea pentru tine?
Dar relatia afectiva cu o fata? Cat de mult te implici? Ce valoare dai relatiilor tale? Cum ai ajuns sa faci o generalizare si sa ai aceasta convingere ca fetele sunt curve, dupa cum spui? Nu cumva le tratezi pornind de la aceasta convingere si nu -ti permiti tie sa simti altceva? Lucrurile sunt complexe. Este vorba si despre tipul de atasament pe care il dezvolti in relatii si multe aspecte ce tin de tine, nu de fetele pe care le intalnesti. Putem discuta toate detaliile in cadrul unor sedinte de terapie si vei gasi raspunsurile pentru a iesi din starea de depresie.Daca e important pentru tine, te astept cu drag.
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro