Buna ziua!Ma numesc Iulia si am 25 de ani,de un an ma confrunt cu o problema,imi vin in minte tot felul de ganduri urate,urmate de stari de frica,simt ca ma aflu intr-o situatie din care nu mai am scapare,aceste ganduri devin obsesive.Starea aceasta dureaza cateva zile,dispare si apare iar.As dori sa tiu ce ar putea fi?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sufar de depresie?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)
niko (acum 13 ani)
Buna seara!Dupa descrierea starilor (aceleasi l-am avut si eu tot la 25 de ani) este depresie!Desi, mergand ptr prima data la psihiatru mi s-a pus diagnosticul : tulburari anxioase-compulsive, dupa trecerea timpului a aparut si agorafobia si la sfarsit depresia!La mine nu au aparut din senin ci ca urmare a suprasolicitarii intelectuale si fizice, a unei vieti dezordonate... asa ca analizeaza bine motivele ce iti produc aceste stari si incearca sa le indepartezi!Nu stiu cum ai rezistat timp de un an fara un ajutor medicamentos sau psihologic, pentru ca stiu ca aceste stari te epuizeaza!Ai grija de tine, organizeaza-ti timpul si mergi si consulta medicul!Personal te sfatuiesc sa nu iei in gluma ptr ca eu am facut-o si desi au trecut peste 10 ani, am ramas foarte emotiva (nu am fost niciodata) sensibila la stress si oboseala si cand imi este lumea mai draga, apar atacurile de panica si fobia!
Iti doresc sanate multa si CURAJ!Cu ajutor si seriozitate din partea ta ai sa fii bine!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
controlmed (acum 13 ani)
buna seara iulia poate sa fie o tulburareanxioasa Aici sunt multe de spus
Astept sa-mi scrii pe email
[email protected]
psiholog Ioana Panculescu
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de controlmed
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de controlmed
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
julye27 (acum 13 ani)
Inainte sa apara aceste stari am lucrat,un serviciu greu,responsabilitate mare ,program de lucru infernal(peste 8 ore pe zi),apoi m-am imbolnavit(palpitatii,stari de sufocare,frica),am fost la medic ,mi-am facut controale etc.Dupa cateva luni am ramas fara serviciu si de atunci ma confrunt cu tot felul de probleme(tristete,tot felul de ganduri,uneori plang).Nu am fost la un psiholog din motive financiare,cu siguranta m-as fi dus.Multumesc pt mesaje si multa sanatate.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de julye27
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de julye27
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
irina (acum 13 ani)
am nascut de 9 luni si stau intr-o casa la cativa km de Buc!nu am carnet deci stau numai in casa cu baietelul meu!acelasi program zi de zi nu mai pot simt ca inebunesc!am ramas si cu kg multe dupa sarcina numai cand ma vad imi vine rau!!si copilul meu este la fel,plictisit nu-i convine nimic,nu-i place nici o jucarie,deabia rade mi-e si mila de el!!nu stiu ce sa fac mi-e frica sa nu fie depresie
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Irina ,e normal ca bebelusul sa preia starea ta .probabil ca ai facut o depresie postpartum..
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!

Trasaturile depresiei sunt:
inapetenta
bradipsihie, bradikinezie
tulburari ale somnului
scaderea apetitului sexual
anxietate
reducerea capacitatii de concentrare
Un diagnostic se pune numai daca au existat cel putin doua episoade cu durata minima de 14 zile si cu pauza intre ele de cateva luni. In depresia postnatala sau postspartum, grija si anxietatea mamei este in legatura cu copilasul ei. Ea se poate simti neajutorarata ca nu face fata situatiei cu totul noua in care se afla.
Femeia insarcinata trece print-o serie de schimbari atat la nivel hormonal cat si la nivel psihic. Desigur putem vorbi si de o predispozitie la depresia postnatala. Depresia postnatala apare si la tati si este caracterizata printr-un grad mare de nervozitate .
Tipetele micutului, reducerea somnului, schimbarea stilului de viata poate instala la unele persoane depresia. Pot aparea si tulburari neurovegetative cum ar fi dureri in capul pieptului, ameteli, senzatii de frig. Persoanele care au facut atac de panica si au nascut pot avea atacuri de panica mult mai frecvente. Aceste stari ale parintilor vor afecta bebelusul. Incercati sa va duceti la un specialist. Plansul celui mic, durerile de burtica sunt spaimele sale in raport cu lumea exterioara care este pentru el ceva cu totul nou. Burtica mamei ii ofera siguranta iar lipsa cordonului ombilical separarea de mama agita copilasul, il face sa planga, il doare burtica. Nasterea pentru el este o trauma si trebuie tratata ca a tare. Ganditi-va ca este prima lui separare de mama.
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421