Buna seara!
Sunt barbat si in aceasta vara implinesc 28 ani. Sunt din Constanta. Am terminat studii de licenta "Autovehicule rutiere" si studii de masterat "Legislatie privind siguranta transporturilor". Sunt angajat ca inspector de inspectie tehnica periodica la o statie de inspectie tehnica periodica si am inceput munca din vara trecuta. Am mai lucrat ca lucrator comercial la magazinele Profi si Cora. Contract de lucrator comercial era pe o luna si aveam contract cu 2 agentii de recrutare, nu cu magazinele respective. La actualul loc de munca sunt majoritatea barbati. Firma la care lucrez acum se afla intr-o curte in care se afle alte firme in domeniul auto. Am facut practica la reprezentante auto.
Problema mea este singuratate, adica fara prieteni apropiati de varsta mea si iubita. M-am nascut cu defect de vorbire si unii oameni bat joc de mine de acest defect. Cand eram la scoala generala, m-am imprietenit cu copii din cartierul meu. Intr-o zi am auzit ca nu mai vor sa fie prieteni cu mine. In timpul liceului m-am imprietenit cu 2 colegi de liceu. Unul dintre ei nu am tinut legatura cu el si celalalt am tinut legatura, dar ne intalnim rar. Majoritatea colegilor mei de scoala generala si liceu fac misto de mine ca sunt balbait. La facultatea m-am imprietenit cu colegii de specializarea mea. Am facut revelioane, am iesit de 1 mai si alte iesiri cu ei. La sfarsitul facultatii am aflat ca ei consumau etnobotanice si parintii mei nu sunt acord cu relatia mea cu ei. M-au scos din gasca lor. A doua oara am fost prieten cu un coleg din alta specializare si ma intelegeam bine si cu el si cu iubita lui. El se intelegea bine si cu un coleg din specializarea lui. Dupa un timp, nu mai tineau legatura. Din cate am vazut eu, el si iubita lui nu aveau pe nimeni. Am facut o greseala, adica m-am dat la iubita lui si dupa ce a aflat, el n-a vorbit cu mine o luna si imi pare rau. Dupa ce a trecut acesta luna, m-au iertat. Parintii mei nu au fost de acord cu prietenia mea cu ei pentru ca au zis ca sunt pe interes. Eu aveam masina si ne plimbam de fiecare data cu masina mea. Si parintii iubitei lui au fost cu masina mea la plimbare si la cumparaturi. Am fost si la Adamclisi cu masina mea. Parintii mei sunt suparati deoarece nu au platit pentru combustibil cand am iesit in oras si cand am fost la Adamclisi. Ei n-au avut masina. Parintii mei mi-au zis sa nu mai ies cu ei.
In privinta fetelor, am avut 2 relatii. Prima iubita mea am cunoscut-o printr-un coleg de facultate. Am stat o luna si ne-am despartit. M-am intalnit din nou cu ea la Cora, unde am lucrat noi ca lucrator comercial. Am fost din nou impreuna si tot o luna am stat impreuna. A doua iubta am cunoscut-o pe internet si am fost impreuna aproape un an. Cu ea am inceput viata sexuala si am facut dragoste numai o data.
Cand eram copil am fost logoped ca sa vorbesc mai bine. In timpul facultatii m-an dus o data la un cabinet psihologic si nu stiu de ce am renuntat sa mai merg. In timpul masterului, am mers la alt cabinet psihologic si am facut cateva sedinte. Mi-a spus sa gasesc un loc de munca in alt domeniu. Am aplicat si m-am angajat si nu am continuat sedintele. In timpul masterului a venit o doamna la mine acasa sa ma ajute cu vorbirea si dansa a vrut sa faca 1 an cu mine. Acum ma duc la un psiholog si mi-a zis ca e un proces de lunga durata si mi-a zis la inceput sa fac un test IQ si rezultatul este 84. Mi-a recomandat sa fac hipnoza si sa fac terapie de grup de preferinta cu fete de varsta mea. Dansa mi-a zis ca viata sexuala este o necesitate. M-a intrebat unde cunosc fetele si am raspuns ca pe site-urile Badoo , Twoo . M-a intrebat cum abordez fete si am zis "Buna! Ce faci?" si am zis ca nu e frumos sa zic "Ce faci, papusa?". Mi-a zis sa incerc cu "Ce faci, papusa?" Am fost la alt psiholog si mi-a zis sa sa abordez femei in locurile publice (ex: pe strada, in parc, pe plaja, in mall-uri etc.) si pe site-ul Facebook ca sa imi fac o prietena. Mi-a recomandat sa incerc sa ma inscriu la centre de voluntariat din Constanta si am trimis e-mail-uri cu programul meu de munca. Crucea Rosie Constanta si Mare Nostrum Constanta m-au invitat la sediul lor in timpul programul de munca si nu pot sa vin.
Am fost la un local care trebuia sa organizeze speed dating si cand am venit erau numai 2 baieti. Unul dintre 2 baieti ne-a chemat la o terasa ca sa vorbim. Cand am plecat de la terasa, am facut schimb nr de telefoane. Ne-am intalnit de cateva ori si in ultima vreme cand am sunat si am trimis mesaje si nu-mi raspundea. Nu stiu de ce motiv nu vor sa vorbeasca cu mine si nu ne-am certat niciodata.
Cred ca parintii mei vor de la mine sa am viata normala, adica sa am familie, un loc de munca si prieteni apropiati, sa fac treaba acasa. Eu nu am incredere in fortele mele si ma gandesc sa raman singur toata viata mea. Ma gandesc sa am o activitate in afara locului de munca si as dori sa ma inscriu la un partid politic si/sau la voluntariat. Nu sunt mare fan politicii. Alta problema a mea este ca sunt timid si emotiv.
Imi place relatie serioasa, stabila si de lunga durata. Parere mea ca sunt un nimeni si un ratat deoarece cunostiintele mele (fosti colegi, rude, prieteni de familie, parintii) au noroc in viata. Ma uit pe profile lor de pe Facebook si vad ca au un loc de munca, au prieteni si un partener de viata si ma intristez. Am fost acum cateva zile cu colegul din liceu si varul lui la un biliard si erau cupluri tineri care se sarutau frantuzeste si iar m-am intristat. Am avut gandul sa ma sinucid deoarece cei din jurul cred despre mine ca sunt un ratat care n-are prieteni, n-are gasca si n-are iubita. Asta e parerea mea despre ce gandesc altii despre mine. De Revelion 2013-2014 ma duc cu parintii mei la un prieteni de familie, in loc sa fiu cu cei din varsta mea. Daca afla alti oamenii ca ma duc cu parintii de Revelion, rad de mine. Daca nu am prieteni, ce sa fac? Asta e. La petrecerea mamei mele, un prieten de familie imi zice ca ma duc la p***atuate. Sa inteleg ca dansul are o parere p***a despre mine. Cred ca oamenii (angajatorii, cei de varsta mea etc.) cand afla ca am probleme de vorbire, o sa ma respinga. Asa cred eu.
Cum pot sa am si eu o viata normala? Cum imi fac prieteni si iubita? Unde pot sa cunosc fete? Unde ma inscriu la voluntariat si\\sau partid politic in Constanta? Cum abordez fete? Cum pot sa am o activitate in Constanta? Cum sa fiu activ?
Am observat ca voluntariatul este numai pentru elevi si studenti. E adevarat sau ma insel? Exista centrele de voluntariat pentru adulti in Constanta?
Cum pot sa cunosc oameni noi in afara de voluntariat? Ce trebuie sa fac ca sa imi fac prieteni si iubita? Cum sa am o viata sociala activa?
Eu nu cred sa abordez femei in locurile publice (ex: pe strada, in parc, pe plaja, in mall-uri etc.) si pe site-ul Facebook ca sa imi fac o prietena. La fel si in cazul in care vreau sa imi fac prieteni. Eu stiu sa ne intalnim de cateva ori intr-un loc si dupa aceea se leaga sau nu relatii de prietenie si de dragoste. E bine ce am zis?
Nu cred pe internet sa imi gasesc prieteni si iubita. Am dreptate sau nu?
As vrea seriozitate si ajutor din partea dumneavoastra. Va multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Singuritate, emotivitate, timiditate."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Draga Ionica,
Este foarte bine ca mergi la psiholog. De cele mai multe ori dificultatile de vorbire te pot determina sa nu mai ai incredere in tine. Ar fi bine sa mergi si la ul logoped, niciodata nu e prea tarziu. Pe de alta parte, incearca sa fii putin mai independent. Stiu ca parerile parintilor sunt importante, dar la 28 de ani esti adult si hotarasti ce e mai bine pentru tine. Incearca sa iesi la diferite evenimente, sa cunosti oameni, fii optimist si zambeste cat mai des.Oamenii sunt atrasi de cei care au incredere in ei, care zambesc, evita persoanele triste, ingandurate.
Ai nevoie sa inveti cum se fac aceste lucruri, pas cu pas. Deasemenea cred ca ai nevoie de un proces de autocunoastere si dezvoltare personala.
Daca vrei, putem comunica, ai datele mele pe psihoprof. ro.
Cu stima,
Psih. Marina-Lucica Balea
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro