Buna seara,depresia se poate vindeca fara medicamente numai cu multa buna vointa?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Se poate vindeca depresia numai cu psihoterapie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua
Depresia este o boala care nu poate fi tratata doar cu multa buna vointa tocmai pentru ca aceasta lipseste sau este foarte foarte putina Depinde de nivelul depresiei
Depresia se trateaza cu medicatie supravegheata de medicul curant psihiatru si cu psihoterapie Aceasta din urma se adreseaza mecanismelor psihologice de producere a depresiei
Psihoterapie nu inseamna buna vointa Este un demers in care pacientul si psihoterapeutul lucreaza impreuna asupra afectiunii , a acuzelor pentru care pacientul se prezinta la cabinet astfel incit rezultatul, obiectivul,este ca,starea , viata pacientului sa fie intr-un optim echilibru.
Pacientul sa poate gasi in el resursele de a face fata vietii si provocarilor ei intr-un mod mai adaptativ decit cel pe care il avea inainte astfel incit sa poata avea o viata sanatoasa mental si sufleteste si care sa ii permita sa fie un element activ, participativ atit la viata persoanala cit si la cea sociala
Evident ca buna vointa este unul dintre ingrediente
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com/