Bună ziua. Vă rog să îmi spuneți care sunt șansele ca având 29 de ani și fiind diagnosticată cu TAB de 4 ani și Hipotiroidie de 3 ani (tratament dimineata 75 µg Euthyrox, seara Seroquel XR 300 mg, Orfiril long 300 mg și Fobiless 37,5 mg) să am un copil sănătos? La ce riscuri sunt nevoită să mă gândesc? Mulțumesc anticipat.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sarcina și tulburarea afectivă bipolară"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
loredana3030 (acum 8 ani)
este riscant sa faceti un copil.sansele sa aiba probleme psihice sunt mari.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de loredana3030
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de loredana3030
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna ziua. Pentru hipotiriodie va recomand tinctura de sanziene (galbene), facuta de dvs sau cumparata, sau tinctura de nuci - gasiti date despre ele si pe internet. Despre cealalta tulburare ar trebui sa stiu mai multe - cine si cand ati fost diagnosticata, in ce circumstante, de cand faceti tratament etc. Daca doriti, ma puteti contacta l aadresa de mail [email protected]
O seara placuta!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350