Ma numesc Iulian si sunt nou pe acest site. Datorita faptului ca acum 2 luni mi-am pierdut locul de munca am intrat intr-o stare de depresie puternica din care incerc sa ies , dar este foarte greu. Acest fapt mi-a dat viata peste cap shi dintr-o persoana foarte ocupata , m-am trezit o persoana lipsita de orizont pentru care nimic nu mai are rost. O gramada de gand
uri negre mi_au venit in cap shi pur shi simplu inutilitatea ma omoara. Incerc sa imi caut de munca am fost la interviuri dar parca totul se naruie in ultimul moment. voi ce ma sfatuiti sa fac, cum sa trec peste starea asta? Va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Pierderea locului de munca"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Iulian, imi dau seama cat de greu trebuie sa iti fie in aceasta perioada!
Inteleg ca serviciul iti ocupa timpul, mintea si astfel te simteai foarte util. Multe persoane in acesta situatie se pot confrunta cu ganduri si emotii mai neplacute.
Poti sa imi spui la cate interviuri de angajare ai participat?
Chiar daca iti este greu nu renunta. Refa-ti CV-ul in functie de jobul pentru care doresti sa aplici, cauta constant locuri de munca corespunzatoare experientei tale etc.
In cazul in care gandurile dezadaptative, pesimiste si emotiile de disperare, inutilitate, dezamagire, tristete persista, iti recomand cateva sedinte de psihoterapie la cabinet sau online.
Iulian, mai multe detalii poti citi accesand aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Daca te pot ajuta si cu alte informatii, imi poti scrie aici sau pe adresa personala.
O zi buna,
Psih. Gabriel Pȋrvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro