In decursul a 2-3 ani am suferit o multime de deceptii atat in viata personala cat si in cea sociala.Am plecat de la locul stabil de munca cu gandul sa fac ceva si nu am reusit nimic.am pierdut totul si am ramas numai cu datorii.Simt ca am cazut de tot.Imi e teama cred sa nu mai gresesc iar in deciziile pe care le iau.Imi e greu sa merg si sa-mi caut de munca pt ca ma gandesc ca oricum nu ma angajeaza nimeni pt ca n-am experienta.imi doresc atat de multe de la viata insa sunt coplesit de ganduri negative pe care nu le pot controla oricat ma straduiesc.Inainte sa adorm imi dau seama ca nu ma pot concentra asupra unui singur lucru iar gandurile o iau razna, imi vin in cap tot felul de amintiri, se succed foarte repede si nu au nici o legatura intre ele.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Personalitate borderline sau depresie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Imi dau seama cat de facil este sa citesti niste descrieri de afectiuni psihice si sa va puneti singur diagnostic. Totusi, un diagnostic in psihiatrie se pune in 6 luni. Va recomand sa apelati la un psihiatru pentru a stabili daca aveti sau nu o afectiune psihica.
Pe de alta parte, un esec in pla profesional poate sa aiba si astfel de repercursiuni. Este important sa va setati noi obiective, sa aveti incredere in propriile decizii. In momentul in care veti observa ca deciza luata nu se mai incadreaza cu realitatea, puteti lua o noua decizie conform cu ce aveti nevoie in acel moment.
Va recomand sa faceti si psihoterapie pentru a intelege un pic experienta prin care ati trecut si sa incercati sa va reorientati spre viitor si reusita.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro