Am fost inselata acum cativa ani de prietenul meu. Din cauza ca il iubeam am incercat sa accept lucrul asta dar de fiecare data cand iesea din casa eram suspicioasa, banuiam ca se intalneste cu alte femei si imi faceam griji. El are si multe prietene cu care vorbeste si am incercat sa il inteleg dar cateodata doar cand vad cum vorbeste cu ele ma enervez.
In afara certurilor legate de gelozia mea ne intelegem foarte bine si inainte sa aflu despre adulter ne intelegeam foarte bine. Uneori imi pun intrebari legate de ce am gresit iar el nu imi da nici un raspuns motic***a ca e vina lui, ca s-a lasat purtat de val.
Eu incerc sa ma impac cu situatia dar tot timul mi-e frica, ca se va repeta si nu as accepta sa stau toata viata langa cineva care joaca pe doua fronturi.
El incearca sa ma linisteasca spunand ca s-a intamplat cu mult timp in urma, la inceputul relatiei ( in primul an) dar nu mi se pare o scuza . El pare sincer cu mine dar l-am mai prins si cu minciuna in ultimii ani si tot timpul cand vine vorba de alte fete el se ascunde (ca sa nu ma enervez si ca sa nu incep sa zbier la el - deci sunt convinsa ca daca m-ar insela inca odata nu as avea cum sa imi dau seama).
Precizez ca m-a inselat de mai multe ori si de fiecare data el mi-a marturisit gresala.
Credeti ca cineva care a inselat o persoana de mai multe ori se va schimba?
Ce credeti ca ar trebui sa fac sa trec peste pentru a continua relatia fara a fi prea afectata din cauza geloziei mele respectiv infidelitatii lui? Nu stiu daca se merita sa ma agat de o relatie care e sortita esecului sau daca lucrurile se vor schimba in bine.
Daca a reusit cineva in situatie similara sa treaca peste va rog sa ma ajutati, orice sfat e bine venit. Va multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu pot sa trec peste"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (16)

Psiholog Dr. Diana Nagy MPsiholog Dr. Diana Nagy este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
In primul rand, Dvs. trebuie sa luati o decizie: continuati relatia si sunteti dispusa sa acceptati infidelitatile partenerului (din care ati povestit sunteti sigura ca vor mai exista) sau incercati sa va implicati intr-o alta relatie, terminand-o pe aceasta. Numai Dvs. puteti lua decizia potrivita, cantarind avantajele/dezavantajele continuarii relatiei sau incetarii ei. Odata ce v-ati decis intr-o directie sau alta, lucrurile se vor clarifica. Numai bine!
Diana Nagy, Ph.D., Clinical Psychologist and Psychotherapist