Buna ziua dragii mei,
Va spun asa pentru ca mereu apelez la acest site
Am 45 de ani,acum 4 ani mi-a decedat copilul intr-un accident, dupa 2 luni de coma.Avea 20 de ani.
Alt copil nu mai am si nici sanse,efortul depus de mine ca mama este imens.In speranta ca voi ramane insarcinata nu am luat antidepresive,am suportat durerea fara medicamente,este groaznic.M-am izolat de toti.Sunt singura si ma simt bine asa.Stiu ca nu este sanatos,dar...
M-am implicat mai mult la servici,am avansat in functie,dar aceasta in functie am responsabilitati mari si trebuie sa dau mereu examene.
Nu mai ma pot concentra,depun eforturi mari ca sa nu uit,am trecut bine de unele examene,dar in viitor ? Va rog ajutati-ma cu un sfat.
Eu va multumesc anticipat.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu ma pot concentra"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara,
Imi pare rau pentru drama dvs. Stresul post-traumatic poate duce in timp la o cronicizare a depresiei si a anxietatii generalizate.
Puteti sa faceti exercitii permanente pentru memorie, antrenamente cognitive.
De asemenea, cand veti dori sa lucrati mai activ cu durearea dvs puteti apela si la psihoterapie. O asemenea pierdere lasa intotdeauna urme dureroase care au nevoie de ingrijire. Nu este necesar sa luati medicamente daca viata zilnica nu este perturbata grav.
Va doresc o seara linistita si daca mai aveti intrebari mi le puteti adresa.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro