Incep prin a va spune tot ce ma deranjeaza si sa discut despre toata viata mea p care o ascund in realitate si lucru asta ma macina intr-un fel.am 17 ani acum un an am ramas insarcinata si am ales sa fac avort din cauza ca sunt prea mica am scoala ,numi permit ,mama cred ca facea crize daca afla.nici macar nu a fost problema sa ma duc cu cineva mare am dat doar banii iar lucru acesta sa rezolvat dar psihicu meu sa deteriorat sa spun asa.la inceput nu miam dat seama de ceea ce facusem,faza prosta e ca sa aflat la colegii mei la prieteni si incercam si incerc inca sa ascund lucru asta deoarece nu vreau sami dezamagesc familia ma simt ca o criminala ,nu ma gandeam niciodata sa faca asa ceva daca ma credeti,,doctorul mia zis sa incep sa iau aticonceptionale logest nu am avut nici un fel de probleme cu avortul nici cu aticonceptionalele dar fumez iar de trei sdaptamani am durere la inima doctoru de familie mia zis ca poate din cauza la stres ,oboseala,miam facut analizele toate bune,am fost la cardiolog mia zis ca nu am cum sa am probleme cu inima dar mai dat magne b6 si calciu pentru tratarea acestei probleme ....tin sa va spun mie frica si de moarte ,sunt marcata de orice subiect ce include imbolnavirea .am cosmaruri poate subconstientul meu lucreaza la ceea ce am facut acuma un an adik avortul sau sunt prea fricoasa .oare cum pot scapa de toata acestea ?ceilalti ma considera o fata puternica dar poate vad ce este in afara ptr ca in interiorul meu sunt f slabita .sper ca nu vam plictisit cu povestea mea dar aveam nevoie sa ma descarc intrun fel ...datimi un sfat va rog sa scap de toate aceste
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ma gandesc prea mult la asta?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (12)
elen@ (acum 14 ani)
uneori trebuie sa faci alegeri importante numai ca trebuie sa vorbesti cu cine trebuie saceri sfaturi,depresia e un lucru urat si uneori poate nu ai scapare:((
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de elen@
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de elen@
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Sorinel Mocanu MPsih. Sorinel Mocanu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Experienta prin care ai trecut este una care afecteaza puternic orice adult, cu atat mai mult pe cineva la 17 ani. Ai dreptate: sunt alegeri pe care suntem nevoiti sa le facem, desi am vrea sa nu trebuiasca. Si mai ai dreptate ca esti intr-adevar puternica, dar asta nu inseamna ca nu esti si sensibila, ca nu suferi daca esti ranita. Desigur ca a nu te putea sprijini pe parinti intr-o astfel de situatie iti solicita toate fortele, si ai impresia pe care o traiesti si tu, ca in interior nu mai rezisti, si trebuie sa poti macar discuta cu cineva toate cate ti s-au intamplat. Probabil ca posibilitatea ca parintii sa afle este cea care te afecteaza si iti provoaca simptomele pe care le descrii, o situatie cu atat mai grea cu cat tocmai de ei ai avea nevoie in astfel de momente.
Cred ca ai putea sa incerci macar imaginar sa ai o discutie cu unul din ei - cel care crezi ca te-ar intelege cel mai bine, chiar daca ar fi sa auzi tocmai lucrurile de care te temi. Asta te-ar pregati pentru o discutie reala, pe care o vei avea intr-o zi. Parintii sunt cei care judeca, dar tocmai de aceea sunt si cei care pot sa inteleaga si sa ierte (chiar daca mai tarziu). Nimeni nu va putea face asta in locul lor, si pana atunci, "subconstientul" cum il numesti tu, incearca sa le tina locul, sa faca ceea ce ar trebui sa faca ei in realitate.
Probabil ca este greu sa te gandesti la o asemenea discutie, iar daca nu crezi ca ar fi posibila (cel putin, nu curand), e bine sa alegi o alta persoana care sa te sprijine intre timp.