Buna seara!
Voiam sa incep si eu un tratament cu 5HTP si posibil si niste Tyrosine sau L-dopa pentru o luna sau doua. Voiam sa va intreb:
1. Daca incep sa iau, si 2 luni sa zicem, efectul e doar pe durata tratamentului ? Dupa cum o sa fie? Mai ok sau dupa se reseteaza totul ca inainte si nu e nicio diferenta ?
2. Exista vreo sansa sa am parte de ceva efecte adverse dupa ? Si ce doza ar trebui 50 sau 100mg ? (Am 22 de ani)
3. Pot sa iau si 5HTP-ul si tirozina concomitent ?
4. Sunt ok astea de la Secom ?
Multumesc anticipat !!
Imi poate oferi cineva o adresa de email sau un nr de contact al lui Mr. Nick ?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "E indicat sa iau 5HTP?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua,
Medicatia anxiolitica si antidepresiva este indicata in situatia in care, din cauza simptomelor intense si suparatoare, iti este afectata intr-un mod serios functionalitatea, sanatatea fizica si capacitatea de concentrare. De asemenea, un tratament complet include sedintele de psihoterapie.
Chiar daca este mai anevois, iti recomand sa mergi la un psihiatru pentru un tratament corect. Acolo vei primi si raspunsurile adecvate la problemele care te preocupa.
Remediile naturiste pot preveni cat de cat tulburarile anxios-depresive impreuna cu un stil de viata echilibrat (somn, relaxare, mese regulate, sport). Insa, tulburarile anxios-depresive odata instalate, se trateaza si se monitorizeaza de catre psihoterapeut, si daca este cazul si de catre psihiatru.
Din pacate, incercarea de a ne trata problemele emotionale cu remedii, sau pastile din reclame, poate avea un usor efect placebo, dar cu timpul constatam ca nu se produc schimbari eficiente, ba din contra anxietatea si depresia, somatizarile netratate corect revin cu o si mai mare forta si ne strica buna dispozitie, planurile de viata etc.
Sedintele de psihoterapie se pot tine la cabinet sau online (daca nu esti din Bucuresti sau din alte motive). In cadrul acestora vei invata sa iti schimbi modul de gandire anxiogen cu o gandire mai functionala, veti reduce starea de incordare fizica si psihica, veti inlocui comportamentele de evitare cu siguranta de sine, si veti dispune de mai multa energie care va va ajuta sa va imbunatatesti considerabil viata.
De asemenea, in tratarea anxietatii (panica, timiditate, fobii etc) si depresiei este foarte important sa practici si o metoda de relaxare (ex. Relaxarea autogena Schultz):
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/tehnica-respiratiei-complete/
Asadar, un diagnostic corect il stabileste un medic specialist. Apoi trebuie sa fii instiintat ca tramentele naturiste sau chiar anxioliticele si antidepresivele sunt eficiente doar atata timp cat ti le administrezi, odata incetat tratamentul simptomele revin, de aceea este recomandat, pentru schimbari de durata sa apelezi la psihoterapie.
Despre eficienta psihoterapiei cognitiv-comportamentale, poti citi accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Multa sanatate!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/