In ianuarie 2005, in urma declansarii divortului, am fost diagnosticata cu tulburare depresiva-tratament:SEROXAT 1tb/zi timp de 17 luni( aprox iunie 2006).Dupa incetarea acestuia m-am simtit bine, dar, pe fondul dezechilibrului familial (procese,grija copiilor),in luna noiembrie 2008, simptomele au revenit parca mai acut (am slabit aproxim. 7 kg,oboseala permanenta,dureri de cap accentuate,teama de a iesi in societate).Diagnosticul- tulburare depresiva recurenta cu elem de anxietate;tratament din luna iunie 2009: sertralina 50 mg/prima luna;sertralina 75-100 mg/urmatoarele 8 luni;sertralina 50 mg/prezent.Starea mea fizica si psihica din acest moment este foarte buna (de la 50 kg am ajuns la 60 kg; am energie fizica specifica varstei mele-50 ani;placere de a socializa,de a calatori, de a face planuri de viitor)
Intrebarile mele sunt :
1.Mai este necesar tratamentul specificat si cat timp ?
2.Tratamentul cu SERTRALINA creeaza dependenta sau are efecte secundare nedorite pe termen lung ?
3.Pe fondul altor probleme grave ce pot sa apara in viata,este posibila revenirea acestor tulburari depresive, daca este intrerupta medicatia ?
Precizez ca structura mea psihica este,probabil, mai fragila, deoarece,imi amintesc ca in anii (1990-1995,in urma unor investigatii endocrine,in afara de medicatia specifica ASTONIN,ASPACARDIN, am primit si picaturi HALDOL sau tablete AMITRIPTILINA. La vreme aceea nu se discuta de depresie.
Va multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Durata tratament sertralina"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (40)
paul (acum 13 ani)
eu zic ca sunteti o fericita ca va simtiti bine, si va recomand sa nu intrerupeti medicamentul fara acordul doctorului.
in al doilea rand daca sunteti bine ce va deranjaza o pastila, alti iau un pumn si se roaga sa fie bine.
eu va recomand multa sanatate si luati in continuare
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
DOINA26136085 (acum 13 ani)
Multumesc pentru raspuns.
Va doresc si eu multa sanatate!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de DOINA26136085
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de DOINA26136085
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Delia Aldescu MPsih. Delia Aldescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Doina,
Intreruperea tratamentului medicamentos se face cu instiintarea medicului si probabil reducand doza sau inlocuind medicamentul cu unul mai slab in prima faza. Organismul tau functioneaza bine fiindca a integrat acele substante iar daca nu le vei mai lua, el poate sa sufere, astfel trebuie sa fie o renuntare treptata pentru a se adapta organismul la lipsa lor.
Medicamentele, din pacate pentru unii, nu dezvolta si nu invata reactii adptative la situatiile neplacute ale vietii. Asta inseamna ca de fiecare data cand veti intampina dificultati, obstacole sau neajunsuri va trebui sa te bazezi pe medicamente si pe efectul indus de ele.
Daca doresti sa alegi, sa stapanesti alte strategii de rezolvare a problemelor apeleaza la consiliere sau psihoterapie. Vei putea obtine mai multa incredere in tine, siguranta si control in relatiile cu ceilalti sau cu incercarile vietii.
Psiholog Delia Aldescu
Cabinet Individual de Psihologie
Adresa: Str. Doamna Ghica, nr. 32B
Sector 2, Bucuresti
Tel:  + 40 733 098 444
E-mail: [email protected]
http://cabinet-psihologic-online.ro/