Am ajuns intr-un punct al vietii ca nu mai reusesc sa fac fata, am multe probleme si se inmultesc pe zi ce trece. Ma simt singur, dezamagit fata de mine. Nu mai am nici un scop pt care sa lupt in viata asta, am ramas fara sperante. Oameni care pt mine erau totul m-au ranit cand ma simteam mai rau ( inclusiv parintii ). Sunt foarte suparat pe viata asta am si diabet si atacuri de panica si m-am saturat. De vreo 2 saptamani beau incontinu si sunt constient ca nu fac bine si mai ales sunt tanar 18 ani si o copilarie nu prea frumoasa. Nu mai am prieteni pt k toti au ramas in afara, nu am cu cine sa mai vb cand imi este rau. E adv ca de cand am anxietate (1 an jumate) m-am indepartat de D-zeu... Am incercat de atatea ori sa ma ridic si nu dureaza mult si intervine cv. Nu mai pot mereu am dus o viata stresanta. Si nu inteleg dc tocmai eu cu toate pe cap, nu este corect si nici bine nu va fii.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (10)
Medic SfatulMedicului MMedic SfatulMedicului este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Este indicat sa consultati un psihoterapeut. De asemena, ar fi bine sa vedeti si medicul psihiatru in vederea unui tratament care sa va ajute sa depasiti aceasta situatie.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Medic SfatulMedicului
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Medic SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
Advertisement

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Imi pare rau pentru ca va confruntati cu asemenea stari neplacute. Diabetul netratat sau tratat necorespunzator poate influenta negativ starile si trairile sufletesti. Singuratatea poate fi si ea un factor de stres, mai ales atunci cand intampinam diverse probleme , deoarece ne priveaza de posibilul suport social al celorlalti oameni.
Forumul este o cale de a iesi din singuratate si de a vorbi cu alte persoane despre necazurile dvs.. Anxietatea si atacurile de panica pot fi abordate eficient prin colaborarea cu un psihoterapeut.
Mai multe informatii despre anxietate si terapia acesteia puteti gasi la http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
In speranta ca v-am putut fi de ajutor, va urez multa sanatate! De asemenea, imi puteti scrie oricand doriti.
Psih. Gabriel Pîrvan
Telefon: 0764.443.184
Site: http://www.psihoutil.ro/