Nu mai am incredere in nimeni,nu am forta sau motivatia sa fac nimic,mi se pare ca toata lumea are ceva cu mine,interpretez tot ce se vorveste in jurul meu,mi se pare ca toata lumea vorbeste despre mine iar sotul meu in loc sa ma ajute lea povestit la toate cunostintele si prietenii nostri si acuma toti vorbesc in jurul meu pentru a ma stresa si mai mult.Nu ma pot concentra sa fac nimic,am inceput sa uit ,ma enervez foarte repede si nu mai stiu cind se vorbeste serios sau se glumeste.Cum ma puteti ajuta pentru ca sotul meu in loc sa ma ajute mai rau imi face.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (37)

Psih. Sorinel Mocanu MPsih. Sorinel Mocanu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Pt a putea primi ajutor si a iesi din situatia dificila in care va aflati, va trebui sa aveti un minim de incredere in cineva. Si pt ca cei apropiati par sa fie exclusi, cel mai bun lucru este sa cereti ajutorul unui medic psihiatru, respectiv unui psihoterapeut, persoane care - pe de o parte - sunt neutre in ceea ce va priveste, iar pe de alta, au capacitatea de-a va intelege si ajuta.