Buna seara,de vreo 4-5 luni sufar de o depresie puternica sau anxietate,ma simt de parca as muri in fiecare zi,cu multiple simptome fizice si psihice cum ar fii palpitatii,insomnie severa(nu pot sa dorm mai mult de 4-5 ore),stari de ameteala,oboseala si asta zilnic...ma gandesc ca niciodata nu o sa imi mai revin,nu pot sa fac fata am renuntat si la facultate...am fost la psiholog,mi-a dat xanax si niste sedative(stilnox).Nu simt nici o schimbare..tin sa precizez ca am doar 20 de ani ! :(( ... daca ma poate ajuta cineva cu un sfat raman dator ! :|
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie puternica,help me !!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna seara. Din pacate nu v-ati adresat psihologului, asa cum ar fi bine sa faceti, ci psihiatrului: psihologul nu prescrie tratament medicamentos. Va recomand psihoterapia cognitiv-comportamentala; simptomatologia pe care o descrieti raspunde foarte bine la acest tip de terapie - nu a aparut din senin, are un motiv (sau mai multe motive, puncte de plecare) si, pe masura ce veti intelege ce se intampla, veti reusi sa depasiti aceste stari. Daca doriti, putem discuta mai in amanunt. Succes!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350