Buna ziua
sunt o proaspata mamica ,de fapt am nascut acum un an la sfarsitul lunii aprilie.de cand am nascut am o stare f rea de depresie ,trec de la o strea la alta ,ma apuca plansul din orice .am si ceva schimbari dupa ce am nascut ,adica m-am umplut de alunite si nu stiu cat de grav este ,plus ca sunt plina si de acnee in toate zonele corpului.am o strea de nemultumire tot timpul,am si slabit 18 kg dupa nastere .
recunosc ca nu m-a ajutat nimeni cu copilul si simt ca nu mai pot ,ca ma lasa puterile.am luat magne b6 si calciu pliculete ,dar tot degeaba ,am aceeasi stare.daca iau ceva sa ma linisteasca ma simt ca o leguma si nu pot face nimic .copilul meu are nevoie de mine .imi este f greu sa gandesc pozitiv ,ceea ce in trecut era f usor pt mine.
ce mi-ati recomanda?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresia"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (24)
mihaela (acum 14 ani)
cred ca ar trebui sa consulti un medic specialist.si eu sufar de depresie dar eu as vrea sa mai am un copil.cred ca,cu venirea acestiu copil pe lulme sa ma vindec.ia niste calmante daca nu dai piept la copil.ti le spun pe care le iau eu si ma simt mai bine.bromazepamla nevoie,tritico care este de depresie la culcare si o sa vezi ca o sa sii mult mai linistita.multa sanatae tie si copilului si sa de-a d-zeu sa te faci bine
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Liliana (acum 14 ani)
Draga mea, eu te rog sa mergi la medic. Nu e de joaca!Uite o cunostinta de-a mea, poate ai vazut zilele astea la TV , s-a aruncat de la etaj, din cauza depresiei post natale. Nu e de gluma!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
diana! (acum 14 ani)
dute la psihiatru si psihoterapeut !!!!!!iau din timp ca e mai bine !!
iau inca nu am gasit un psihiatru bun !!!! dar totusi am fost!!!!
caut unul acum in bucuresti!!!!!!1
oricum ma simt mai bine ca inainte!!!
am facut depresia dupa ce am nascut anul trecut in aprilie si nici acuma dupa un an nu ma simt bine!!!!!!
ma simt singura ,,,,,nu stiu ce sa fac ,nu am chef de nimik!
si la mine a fost oricum alta problema ! eu sunt casatorita si sotul este plecat la tm ,iar parintiii nu au fost niciodata de acord cu casatoria!
si asta nu a fost tot!
inainte de a pleca la tm si de cand am nascut ma certam in fiecare zi cu sotul meu !!!!
ne certam din orice ! si eu chiar nu mai suport nici un scandal!
sotul meu s-a ocupat de copil numai la inceput !
si dupa aia in luna septembrie am stat toata ziua cu copilul singura !
a fost f greu !
acuma mama ma ajuta sa cresc copilul!!!!!!!!!
sotului nici nu-i prea pasa de copil!!!!! nici nu se implica in cresterea fetitei mele SAYRA SOPHIA1111EU STAU COPILUL ZILNIC SI CU MAMA MEA!!!!!!
el nu ,el sta tot timpul la tm ,canta acolo ,nu aduce nici un ban acasa ,le merge destul de prost!!
vine din 2 in 2 saptamani acasa !!!!!!!!
deca era dupa el nu putea sa vina niciodata acasa!!!!!!!
mereu ajung la aceasi concluzie nu prea pasa de familie !!
dar staM IN CONTINUARE IMPREUNA PENTRU CA IL IUBESC F MULT!
NU STIU CAT MA IUBESTE EL ,DAR VORBIM ZILNIC LA TELEFON!!!!!
el e din ecuador si are o mare datorie financiara acolo si trimite bani mereu acolo !
asa ca banii pt darile casei ii dau eu!plus ca ma ajuta mereu si familia mea *parintiii!
si eu sufar din toate punctele astea de vedere!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
serafim (acum 14 ani)
E normal sa te simti asa, eu te sfatuiesc sa nu iei decat eventual niste sedative usoare, pe baza de plante. Presupun ca alaptezi si de aceea tot ceea ce ingerezi se transmite fatului, chiar si starea ta de depresie. Eu sunt barbat, dar am participat efectiv si ma ocup indeaproape de cresterea si educatia fetitei noastre.Sper ca partenerul tau iti este alaturi, la fel si familia, prietenii.
Furtuna hormonala declansata de sarcina iti bulverseaza intreg corpul. Nu te stresa degeaba, consulta mai degraba un endocrinolog.Verifica-ti neaparat hormonii tiroidieni, suprarenalele. Jumatate din femei isi dezechilibreaza iremediabil metabolismul, si medicii de familie ori personalul care monitorizeaza sarcina trateaza din pacate superficial aceasta problema.
Sotia mea a pierdut sarcina a doua si a fost aproape de moarte(eram in Delta izolati cand i s-a facut rau...si noi am fost disperati dar am gasit resurse si-i multumim lui Dumnezeu pentru asta) pentru ca doctorul endocrinolog(academician) i-a intrerupt tratamentul cu Eutirox si medicul de familie (o cunoscuta ,,Clarvazatoare"mediatizata la TV) ne-a spus la ecografie ca fatul nu se misca pentru ca.. doarme...si era mort de aproape o luna... Sistemul medical are lacune mari, lipsa de aparatura si interes, dar si asa noi trebuie sa ne informam si sa consultam medicii in care ne incredem. Dupa acest episod dureros, sotia luase 36 de kg in greutate si a fost diagnosticata gresit cu cardiopatie ischemica, normal ca si psihic nu se simtea pre bine!
Acum un an, ne-am hotarat sa ne schimbam modul de viata, mi-am dat demisia si ne-am deschis o firma care importa cantare profesionale, ne-am schimbat obiceiurile alimentare, facem sport si plimbari si avem o atitudine pozitiva! Sotia a revenit la greutatea din studentie si tragem nadejde ca vom mai putea avea copii! Mamele sunt cele mai frumoase femei si daca sotul nu poate recunoaste asta, inseamna ca este un egoist! O rugaciune scurta de multumire pentru DARUL de a fi mama nu strica...Este greu sa-l cresti dar bucuria de a da VIATA este de nepretuit...Daca ai stii cate femei isi doresc cu ardoare asta si nu au parte...Curaj si monitorizeaza-ti sanatatea!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Nico (acum 14 ani)
Buna tuturor,
Serafim are dreptate, daca noi nu ne ocupam de sanatatea noastra, atunci cine? si altceva, daca nu suntem sanatoase ca sa putem avea grija de copii nostri....nu ii putem ajuta cu nimic si nu ne putem implica in viata si cresterea lor. capul sus, gandire pozitiva, totul are rezolvare...absolut totul, trebuie doar incredere si rabdare, cu pasi mici dar siguri vom ajunge unde dorim.
Eu merg la psihoterapeut din alte motive, decat cele "vinovate de nastere", din cauza serviciului, neajunsurilor, problemelor de sanatate ale sotului...si ma simt bine, m-am gandit ca trebuie sa fiu sanatoasa si puternica sa il ajut pe el si pe copilul meu, sa le fiu alaturi si sa ii spijin.
bafta tuturor! Sa aud vesti bune.
Sanatate.
Nico.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
daisy (acum 14 ani)
du-te la psihiatru. ceea ce ai tu se numeste tulburare depresiva postpartum si se poate trata.
daca esti din bucuresti iti dau o idee: Cabinetele Medicale Dr. Jovin, tel :021 2312116. au si psihiatrie/psihoterapie
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Anisoara Raducan MPsih. Anisoara Raducan este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Probabil ca tulburarea ta depresiva postnatala, fireasca de altfel la toate femeile (fiecare o resimte mai mult sau mai putin) este agravata de alte nemultumiri sau frustrari psihice. Un sfat ar fi sa incerci sa iti oferi cate putin timp numai pentru tine, oferindu-ti momente care sa-ti faca placere, chiar daca acestea sunt de doar 5 minute. Orice lucru incepe cu un prim pas. Ai putea incerca sa asculti o muzica care iti place, sa dansezi, sa pictezi sau orice altceva iti place. Incearca sa compensezi momentele in care te simti depresiva cu momente in care sa nu ai aceasta stare. Sprijinul familiei sau al prietenilor este foarte important si te pot ajuta sa treci cu bine peste aceasta perioada. Ai putea apela la un specialist care sa te sprijine in aceasta perioada pas cu pas, practic. Motivatia in situatii de genul asta este foarte importanta iar tu ai cea mai buna motivatie din lumea asta: copilul tau. Iti doresc numai bine si intelepciune in luarea deciziilor de zi cu zi!