Sotul meu sufera de depresie si face tratament cu Stimuloton (pentru depresie) si Imovane (pentru insomnie). Cum ar trebui sa ma port cu el pentru ca am impresia ca orice zic si fac ii accentueaza boala. De 3 luni face tratamentul si nu se vede nici o imbunatatire ba din contra este tot mai pierdut, imi spune ca nu se mai regaseste si simte nevoia de a se izola de oameni. Aceste medicamente ar putea sa-l afecteze fizic? Este tot timpul obosit, il dor muschii si simte intepaturi in piept, iar din cand in cand ramane fara aer.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresia sotului"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (14)

Psih. Delia Mihaela MPsih. Delia Mihaela este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Este f greu pentru membrii familiei sa se descurce cu un membru afectat de boala, in schimb pentru echilibru lui este vitala o relatia in care sa fie acceptat si sustinut.
Ca sa te inteleg mai bine poate imi spui care anup***a sunt dificulutatile tale in relatie cu el...
Iar pentru efectele medicamentelor vezi prospect si vb cu un medic psihiatru, iti poate raspunde la aceasta intrebare.
Pentru rezultate reale si mentinute in timp tratamentul depresiei se asociaza cu psihoterapie, in felul acesta sotul tau intelege de unde a pornit nucleul depresiv, ce anume l-a facut sa ajunga in acest punct, cum poate sa isi reaseze experientele si sa capete un alt sens pentru el...
Ceea ce face ca o depresie sa apara atata timp cat este tratata doar cu medicamente se poate ajunge sa se stopeze simtomele prezente, iar dupa un timp, ac***a in vedere ca nu s-a tratat cauza sa reapara sub alta forma, iata de ce este nevoie de psihoterapie ca si metoda complementara in tratamentul medicamentos.