Am citit multe cazuri si probleme pe net.........nu credeam ca e asa de greu cand ajungi si tu in situatia de a pune intrebari...................
nici macar nu stiu cum sa incep
......sunt somera de 4 luni....am o situatie foarte buna...deci nu se pune problema banilor....prima luna a fost ok acasa.....pe urma au venit sarbatorile....dar de o luna simt ca ceva s a schimbat...nu mai am nici un chef, am ganduri mereu de plecat de acasa...undeva departe sa nu mai aud de mancare, curatenie, cumparaturi ....etc.....sunt tot timpul obosita , fara chef...nimic nu mi convine ,, nimic nu mi place,,parca nu se mai leaga nimic
oare sufar de depresie???....astea sunt simptomele????....au sa treaca de la sine????...sunt doar intr o perioada de tranzit???...sau e sindromul femeii care se apropie de 40 de ani????....sper sa fie doar un episod neplacut din viata mea ...va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "De ce????"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (18)
simona (acum 14 ani)
Cred ca ar trebui totusi sa iti gasesti o ocupatie adica sa faci ecva pt tine. Cred ca e vorba de monotonie, daca faci in fiecare zi acelasi lucru, nu intri in contact cu lumea incepi sa te plafonezi si nu mai ai chef de nimic.
Incearca sa ai si alte activitati ianfara de cela casnice de ex mergi la sala, de 2 ori pe saptamana mergi la aerobic sau daca esti putin indemanatica apucate de facut cercei brose, martisoare din lut fino(poti chiar sa le vinzi daca iti ies bine)
gaseste tu o activitate care nu trebuie sa-ti aduca venit mare
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
celia (acum 14 ani)
bine ai venit in lumea casnicelor.eu am fost nevoita sa stau acasa de 15 ani de cand am nascut copilul pt ca s-a nascut bolnav..am avut si eu zile ca ale tale dar de fiecare data m-am ridicat singura din depresia in care picasem pt ca nu aveam ce face,trebuia!aveam un copil care depindea fff mult de mine..insa in acest timp n-am stat degeaba..mi-am continuat studiile si am obtinut o diploma pe care inca nu am folosit-o insa am satisfactia sa stiu ca am muncit pt ea.m-am implicat mult in activitatea scolara a copilului,rezultatele lui bune sunt si ale mele si ne bucuram enorm de orice nota buna primita la scoala..am avut noroc sa am un sot extraordinar care m-a sprijinit enorm atunci cand asa cum spui tu eram obosita,fara chef de nimic, m-a ajutat mult si sportul,in fiecare seara alerg in parcul din apropiere fac de asemenea cateva exercitii acasa in fiecare zi citesc,ma rog si sper!si mai ales gandesc pozitiv..o sa fie bine!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Sorinel Mocanu MPsih. Sorinel Mocanu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Referitor la cele descrise de dv, cred ca cel mai expresiv lucru pe care l-ati mentionat este ca "nu se mai leaga nimic". Asta denota efortul dv (fara prea mult succes) de-a tine laolalta parti din imaginea pe care o aveati anterior despre dv (o femeie activa, cu un rol important - probabil - si bine definit in cadrul serviciului, care contribuie in familie inclusiv cu bani, nu numai cu activitatile specific casnice, pe care probabil le faceati si inainte), precum si dificultatea de-a crea o imagine noua, in acord cu situatia actuala. Absenta unui proiect care sa „lege” prin concentrarea pe care o necesita, scoate si mai mult in evidenta excesul de energie (care se canalizeaza acum in iritare, nemultumire, dorinta de-a pleca oriunde). In plus, orice rupere de echilibru (cum este disparitia serviciului din viata dv), faciliteaza aparitia la suprafata de probleme mai vechi, pt care pana acum „nu ati avut timp”.
Simptomele sunt doar modalitati in care aflati despre problemele dv (poate intr-un mod nu tocmai simplu de interpretat, uneori derutant). Pe masura ce veti intelege mai mult despre dv insiva, veti sti ce alegeri aveti de facut pt ca sa va recapatati confortul psihic, starea de bine anterioara. Chiar daca asta poate fi dureros, castigul merita incercarea.