In urma despartirii de un prieten cu care am stat 5 ani si cu care credeam ca pot avea o familie, am ajuns de nu ma mai recunosc: am slabit, nu pot manca, plang ft des, nu-mi regasesc linistea, nu pot dormi noaptea -ma trezesc pe la ora 1-2 si stau treaza cateva ore sau chiar pana dimineata.Mai nou am vazut ca el e cu altcineva si ma doare ft tare- de 6 luni am sperat ca se va intoarce si ne vom impaca.Nu stiu daca plang dupa el sau plang pt faptul ca ma vad singura la 41 ani, sau de ce mi se intampla mie toate astea.
Cum ma puteti ajuta sa trec peste acest episod -el este permanent in visele mele, in imaginea mea, peste tot ma vad alaturi de el.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "De ce trebuie sa sufar"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (11)
adz (acum 14 ani)
Incercati sa va luati cateva zile libere ,sa plecati undeva departe de tot ce ar putea avea legatura cu el,acolo unde nu exista nimic care sa va aminteasca de el.Luati cu dumneavoastra si o prietena draga,care sa nu va lase sa va ganditi la trecut.
Relaxati-va,vizitati,odihniti-va...daca Dumnezeu nu a vrut sa va intemeiati o familie cu acest barbat,poate el nu era potrivit pentru dumneavoastra si cu siguranta veti intalni pe altcineva care sa va pretuiasca la adevarata dumneavoastra valoare.Mult noroc!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Grasu Doina MPsih. Grasu Doina este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Draga Maria,
Imi pare rau ca ai trecut prin acesta experienta. Imi dau seama ca iti este greu acum. Este firesc sa suferi in urma unei despartiri, dar din ceea ce povesteti tu, esti demult intr-o suferinta foarte mare care iti afecteaza viata cotidiana. Nu este firesc sa suferi atat de mult si sa nu mai poti sa dormi noapte si sa slabesti in greutate.
Te invit sa citesti urmatorul articol pentru a afla mai multe despre starile depresive prin care treci acum:
http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/16-depresia-si-cauzele-ei .
Te sfatuiesc sa apelezi cu incredere la ajutorul specializat al unui psiholog. Prin intermediul catorva sedinte de psihoterapie iti vei redobandi echilibrului interior spre a avea astfel o viata armonioasa si fericita. Daca doresti, in cadrul cabinetului nostru, poti beneficia de psihoterapie online care are aceleasi beneficii si rezultate ca si psihoterapia din cabinet. Poti afla mai multe despre psihoterapia online in urmatorul articol:
http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online .
Sper sa reusesti cat mai repede sa treci cu bine peste aceasta perioada delicata din viata ta.
O zi frumoasa in continuare!