In cazul unei depresii, desi mi s-a zis sa nu o numesc depresie, urmata de atacuri de panica (cateva pe zi) si ganduri suicidale, exista speranta de a reveni la normal, fara ajutor din partea vreunui specialist? sau ce medicamente s-ar putea lua pentru a scapa de aceste ganduri?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum scapi?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (12)

Psih. Grasu Doina MPsih. Grasu Doina este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Marge,
Imi pare rau ca te confrunti cu aceste probleme si ganduri! Exista o mare speranta ca se poate reveni, ca poti sa elimini aceste tulburari, insa este necesar ajutorul venit din partea unui specialist psiholog. Medicatia recomandata de medicul psihiatru este folositoare si importanta, insa nu iti va elimina gandurile din minte.
Cu cat vei incepe mai repede niste sedinte de psihoterapie, cu atat vei reusi sa te vindeci si sa te bucuri din nou de viata! Iti recomand sa citesti cateva din experientele altor persoane ce au apelat la psihoterapie: http://psihosolutii.ro/forum/viewforum.php?f=3 .
Iti doresc toate cele bune si multa sanatate!