De aproximativ o jumatate de an, am continuu o stare de tristete.. nu m`ai am prietene, nu am pe nimeni cu care sa pot sa vorbesc cu toate ca toti cei din jurul meu ma vad puternica si fara nici o grija .. insa numai eu stiu prin ce trec .. aproape in fiecare seara adorm cu lacrimile pe fata, ma simt singura si nu mai am deloc incredere in mine .. acum cateva zile baiatul cu care ieseam, dupa o cearta mi`a zis ca sunt mult prea naiva, ca toti din jurul meu ma manipuleaza cum vor .. iar eu niciodata nu zic nimic pt ca imi doresc ca totul sa fie bn , ca toata lumea sa aiba o parere buna despre mine ... pe nimeni nu intereseaza problemele mele, mama mea ma considera o fata care are tot ce isi doreste, si ca nu am nici un fel de griji .. dar nu mai pot sa suport starea asta.. nu mai vreau sa plang, nu mai vreau sa ma simt asa singura.. cand incep o relatie dupa 2 luni maxim incepe sa nu mai mearga si simt ca totul este din cauza mea .. nush cum as putea sa trec peste asta .. de multe ori imi doresc sa nu ma fi nascut..
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum scap de depresie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (41)
Iuli (acum 13 ani)
Nu ai posibilitatea sa mergi la un psiholog?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
strmm (acum 13 ani)
nu stiu daca am curajul sa ma duc ..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de strmm
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de strmm
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Elena are dreptate. Iar la psiholog nu vad de ce nu ai curaj sa mergi. Rau nu are ce sa iti faca...Decat sa stai asa.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
elena (acum 13 ani)
Vad ca mama ta nu stie prin ce treci. Ar trebui sa-i spui, sa petreceti mai mult timp impreuna. Increderea in tine nu trebuie sa vina din exterior. Tu insati trebuie sa-ti spui: sunt tanara, sunt sanatoasa, sunt frumoasa, am toata viata inainte. Nu cauta neaparat aprecierea celorlalti. Sunt multe persoane rautacioase, egoiste, invidioase poate pe ceea ce ai si intentionat te desconsidera. Spui a nu mai ai prietene. Inseamna ca ai avut si le-ai pierdut? Sa stii ca asta se intampla mereu si oricui. Ai prietene/prieteni in scoala primara de care te desparti si nu mai tii legatura. In lieu iti faci alti prieteni pentru 4 ani si cu putini mai ramai si dupa aceea. Unii merg la facultate, altii in campul muncii si fiecare isi face un alt cerc de prieteni. Mai tarziu iti faci prieteni la locul de munca. Putine prietenii se pastreaza de-a lungul vietii. Eu sunt de parere ca taria trebuie sa vina din interior. Sa ne bazam mai mult pe noi insine decat pe altii. VIATA MERITA TRAITA. Mi-as dori acum sa mai am 20 de ani. Dar am 47 de ani si luna aceasta se implinesc 25 de ani de la terminarea facultatii. Incerc sa-mi gasesc fostii colegi pentru intalnire si sarbatorire. Cauta-ti preocupari specifice varstei, citeste, intra pe forumuri de discutii, plimba-te, vezi un film, chiar si singura. Fii apropiata de familia ta. Parintii, fratii, iti pot fi cei mai buni prieteni(si-acestia nici nu te vor trada).
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
TUNDE (acum 13 ani)
Buna,imi place ceea ce ai scris despre tine.
Am 38 ani am trrecut si eu prin multe,inclusiv depresie,si este foarte adevarat sfatul tau! Important este faptul ca numai cu vointa ta poti trece peste toate problemele TALE,si numai traind fiecare pas facut poti fi implinit.
Fii sincera cu tine! SUCCES!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
strmm (acum 13 ani)
eu sunt plecata la facultate, departe de casa si nu as vrea ca parintii mei sa isi faca griji pentru mine.. va multumesc pentru sfaturi .. le`am incercat deja, la facultate fac destul de multa psihologie insa tot nu reusesc sa imi gasesc echilibrul .. de multe ori simt nevoia sa vorbesc cu cineva si imi realizez ca sunt singura.. cei care sunt pe langa mine au un scop , sigur urmaresc ceva .. asta mi`au demonstrat in ultima vreme toate persoanele care se apropie de mine .. de mult nu am mai avut o zi in care sa zic ca m`am simtit bine din toate punctele de vedere..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de strmm
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de strmm
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Atunci incurajeaza-te cu gandul ca in curand incepe vacanta si mergi acasa (la toate fac e cel putin sesiune dak nu e chiar gata...). Cei care sunt langa tine poate au un scop si poate nu. Poate ambele (au un scop dar tin la tine). Ideea e sa nu gandesti ca toti oamenii sunt rai. Dar asta este alta poveste.
Ideea e sa fii ocupata tot timpul. Daca esti inca in sesiune, un mic efort si pe urma freedom! Iar cand intri in vacanta, fii tot timpul ocupata cu ceva. Nu prea exista secrete pt a scapa de depresie. Totul tine de tine. Parintii, desi sunt la departare, ar trebui sa stie prin ce treci. Macar telefonic, si sa te incurajeze cumva. Nu trebuie sa ii menajezi asa mult pe ei iar tu sa te chinui. Sunt parintii tai si trebuie sa fie alaturi de tine, mai ales daca nu vrei sa mergi la psiholog si nu ai cu cine altcineva vorbi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Am uitat ceva: cumpara niste Magne B6 si ia 2 sau 3 comprimate pe zi. De multe ori o componenta a starilor psihice neplacute o are si carenta de magneziu. Pe mine personal m-a ajutat mult.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
janet (acum 13 ani)
imi pare rau cind aud ca tineri pot sa sufere de singuratate dar este adevarat ,eu sint casatorita de 34 de ani si tot ma simt singura ,am considerat ca sint decit eu si si am prieteni de toate categoriile nu ma pot acomoda ca cineva are numai nterese pina cind si barbatul nu pot discuta cu el nimic si ma retrag si iar sint singura ,am tot ce imi doresc dar pe munca mea ,cred ca numai tie iti pasa de tine fii tare si mergi inainte ca dumnezeu este cu tine,in tinerete am avut prietene care vroia sami ia barbatul ,eram frumoasa desteapta si nu ma egalau ,asa ca curaj,si scriemi daca vrei [email protected]
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
strmm (acum 13 ani)
Multumesc mult pentru sfaturi. Sper sa ma ajute si pe mine. Va urez o seara frumoasa!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de strmm
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de strmm
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
ioana daniela (acum 13 ani)
cauta un duhovnic bun si nu mai sta asa in starea asta.depresia este o bola a sufletului , cuvantul in sine psihic inseamna suflet.Ma voi ruga pt.tine. Doamne ajuta! mergi la bisericuta aceea ascunsa intre blocuri de pe calea victoriei de la intersectia cu magheru ,cred.Nu.i da voie diavolului sa te batjocoreasca...ai multe de oferit in viata:)!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
bumblebee (acum 13 ani)
Imi permit sa ma bag si eu ca musca in lapte, din moment ce e un forum public.
Eu nu sunt de acord ca odata ce o sa iti ocupi timpul, probabil sa muncesti ca un rob de dimineata pana seara, probleme tale or sa dispara. Asta nu e de fapt decat un mod de a ignora cauza nemultumirilor tale. Doar ca intr-o zi, oala aia aflata sub presiune, o sa dea pe dinafara.
Iarasi, nu inteleg partea cu discutatul cu parintii. Nu stiu cat de benefic e. Stim cu totii ca parintii au necazurile lor si mai presus de toate, ar trebui sa stim ca nu e deloc politicos sa ii impovaram pe ceilalti cu problemele noastre.
Fiecare om are urcusurile si coborasurile lui in viata. Odata cu inaintarea in varsta, invatam sa ascundem momentele de tristete. Poate ca tristetea e de fapt doar o epuizare psihica. Dupa ce se consuma, o sa faca loc unui nou capitol. Fiecare tragedie trebuie rumegata si consumata la momentul potrivit. Asa numitul ''doliu''.
Faptul ca studiez psihologie in facultate nu are nicio treaba. Drept dovada, fiecare psiholog/psihiatru si psihanalist trebuie sa urmeze la randul lui sedinte de terapie, in ciudata studiilor si experientei pe care le poseda.
Am auzit de frica de dentist, frica de ginecolog, dar nu am mai auzit niciodata de...frica de psiholog. :). De fapt, am avut un capitol in viata mea cand am simtit frica asta de psihiatru, pe bune. M-am dus cu trimitere, am batut timid la cabinet, si dupa ce i-am zis lui tanti de acolo ca am venit ..pt ca sunt deprimata ..aproape ca m-a dat in suturi afara, zicandu-mi sa-mi bag mintiile in cap. Fii pregatita pentru ''doctori'' de genul asta. Important e sa stii ca si ei sunt oameni, au problemele lor si din pacate, vin cu bagajul emotional in terapie. Eu te sfatuiesc sa cauti terapeuti tineri,care sunt mult mai bine pregatiti si mai entuziasti.
Pe de alta parte, daca ai posibilitatea sa investesti in terapie, va fii cel mai bun lucru pe care il poti face cu privire la viata si sanatatea ta. O tunsoare noua ajuta, un tricou ajuta si el, o iesire la cafea cu fetele e buna si aia, dar nimic nu se compara ca atunci cand esti pus fata in fata cu gandurile tale si esti invatat sa iti regandesti tot sistemul..cognitiv. Depinde si ce tip de terapie alegi, caci si aici sunt diverse ramuri.
Eu in liceu mergea la consilierul scolii pt ca mi se parea amuzant sa fac diverse teste proiective si sa aflu ma multe despre mine. Apoi am mers la un terapeut minunat de la Sp. Cotroceni ( dar cred ac se ocupa doar cu minori). Iar mai apoi la psihiatru. ( si acolo, alta experienta). Dupa fiecare sendinta ma simteam asa plina de viata incat mi-as fii dorit sa fac terapie in fiecare zi. :)
Curaj!
Ps. Poti sa bagi un sac de pastile in tine. Eu chiar te sfatuiesc sa nu faci asta de capul tau. Plus ca starile tale de bunadispozitie nu ar trebui sa fie direct proportionale cu ingerarea unor pilule. Sa nu uitam ca nicio persoana, indiferent cat de severa e tulburarea de care sufera, nu urmeaza tratament medicamentos fara a avea sedinte de terapie la baza.
De aerobic ce zici?:)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de bumblebee
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de bumblebee
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
strmm (acum 13 ani)
Frumoasa interventia ta, pot sa spun ca am mai eliminat din gandurile negre dupa ce am citit :) mai ales partea cu frica de psihiatru :) ai putea sa imi recomanzi un psihiatru bun in bucuresti ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de strmm
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de strmm
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua draga Strmm,
Imi pare foarte rau sa aud ca de jumatate de ani ai stari de tristete profunda, ca adormi aproape in fiecare seara cu lacrimi pe obraji , ca ti-ai pierdut increderea in tine si ca intampini sentimente de singuratate si de vinovatie in ceea ce priveste relatiile tale de cuplu! Cred ca e foarte neplacut pentru tine sa ai aceste strai si probabil ti-e foarte greu deseori!
Pentru ca sa incepi din nou sa te bucuri de viata, sa-ti redobandesti increderea in tine,sa adopti atitudinea adecvata atat in relatiile tale de cuplu, cat si in celelalte relatii, sa fi multumita de tine, astfel depasind aceste stari neplacute, iti recomand sa faci cateva sedinte de consiliere psihologica!
Cred ca, nemaiapeland pana acum la serviciile unui psiholog, este posibil sa ai o usoara retinere si ea este fireasca! Acest specialist insa, te poate ajuta sa depasesti aceste stari care acum te macina si te-au determinat sa nu te mai bucuri de viata ca inainte! Poate daca citestila noi pe forum cateva dintre experientele celorlalti care au apelat la ajutorul psihologului, vei avea mai mult curaj sa contactezi unul: http://psihosolutii.ro/forum/viewforum.php?f=4&sid=e27d8ec53238d69f8548c080866a8610
Pentru alte intrebari la care crezi ca-ti pot raspunde, ma poti contacta cu incredere aici: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihologi/24-psihoterapeut-adina-demian.html
Sa ai o saptamana frumoasa!
Mult succes!