Incerc sa imi dau seama daca am o depresie sau pur si simplu o stare trecatoare. Am o relatie de 2 ani (cu intreruperi - certuri, despartiri, impacari); il iubesc mult, dar nu ma mai recunosc in persoana care am devenit pe parcursul acestei relatii. Am devenit foarte geloasa, certareata, posesiva. Niciodata nu am fost asa pana acum; nu mai am incredere in el, de fapt in nimeni, toate lucrurile mi se par suspicioase, analizez fiecare detaliu si despic firul in 4, imi pun fel si fel de intrebari si tot eu le gasesc raspunsul si sufar, ma consum, plang din aproape orice. Am ajuns sa ma urasc, atat fizic cat si psihic, ma uit in oglinda si imi vine sa o sparg...am inceput sa am ganduri sinucigase, gandul ca as muri nu mi se mai pare atat de inspaimantator...uneori chiar imi doresc sa am o boala incurabila sa nu ma mai simt vinovata ca m-as sinucide..Culmea e ca nimeni nu isi da seama de toate astea, toti din jurul meu ma vad ca o persoana vesela, increzatoare si normala. Toate starile descrise mai sus sunt trecatoare, dar starea de dezgust care o am fata de mine persista, poate pt ca eu stiu ce gandesc si cum ma simt. A inceput sa ma afecteze si pe plan profesional, nu ma mai pot concentra sa lucrez, nu mai sunt asa ambitioasa, am devenit delasatoare si parca tot ce vreau e sa stau in pat si sa dorm sau sa ma uit la un film...Acum cand va povestesc toate astea imi dau seama ca e mult mai grav decat am crezut si poate ar tb sa consult un psiholog sau psihoterapeut...nu stiu...Am nevoie mare de un sfat, o parere
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa scap de starea asta?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)
FlorinP MFlorinP este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara Camelia,
Povestind toate acestea ai gasit raspunsul cel mai potrivit. Deoarece starile tale persista si cu timpul s-au agravat, aparand toate acele ganduri, este intr-adevar necesar sa te prezinti la un psihoterapeut. Impreuna cu terapeutul o sa stabilesti daca este nevoie si de medicatie paralela sau nu. Poti gasi o lista a terapeutilor si pe acest site sau poti cauta pe site-ul Colegiului Psihologilor. Mult succes!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de FlorinP
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de FlorinP
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
Advertisement

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara Camelia,
Din ceea ce descri tu seamana cu un inceput de depresie. Este foarte important in aceasta perioada sa incerci sa fii atenta la ce te face sa zambesti, la ce iti place la tine. Imi dau seama ca s-ar putea sa iti fie foarte dificil, dar intotdeauna exista si aspecte bune in viata de zi cu zi.
Pentru a nu ti se acutiza starea este, intr-adevar, necesar sa urmezi un program psihoterapeutic. Iti recomand sa iti stabilesti cateva obiective pe care ai vrea sa le atingi in sedintele de consiliere psihologica sau psihoterapie si sa vorbesti cu consilierul sau psihoterapeutul pe care il alegi.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro