Buna ziua, am 20 de ani sunt un baiat cu afectiuni psihice si tulburare de personalitate antisociala. De 4-5 ani mi s-au agravat problemele, nu ies deloc din casa, n-am viata sociala, nu pot sa muncesc, sa ma integrez, sunt depresiv si dorm doar 2-3 ore. Mai nou, aud conversatii cand nu e nimeni langa mine si sunt foarte paranoic. Am fost oa psihiatru, mi-a dat niste medicamente, dar nu au avut efect, mi-au facut mai rau, mai violent. Am spart televizorul in casa, m-a arestat politia si am ganduri de sinucidere. As vrea sa stiu daca pot cere indemnizatie de handicap de la dgas, dar din cate am auzit trebuie sa fii fost internat la psihiatrie ca sa iti aprobe certificatul. Eu n-am fost niciodata internat, din frica ca nu o sa mai ma lase afara si o imi pierd mintile de tot. Stiti ceva, e posibil sa-mi dea handicap fara internari/externari din spital? As putea sa ma duc la medicul de familie, poate ma ajuta el in sensul asta? Ajutor! Mersi!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa iau handicap?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Paraschivescu Carmen MPsih. Paraschivescu Carmen este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Prioritatea ta ar trebui să fie diagnosticarea corectă și intituirea unui tratament medicamentos adecvat, urmat de toate celelalte demersuri, cum ar fi obținerea certificatului de handicap. Poate e utilă internarea, poate nu. Pentru că ai conștientizat că ai o problemă, ceea ce e foarte bine, pentru că foarte mulți neagă, ți-aș recomanda să mergi la un consult psihiatric unde să spui toate simptomele, iar medicul îți va da un tratament. Acum există foarte multe medicamente excelente pentru psihiatrie, sînt scumpe, dar dacă ești asigurat medical sînt gratuite. Medicul va stabili dacă și cînd ai nevoie de internare, nu este neapărat nevoie de internare în toate cazurile, dar dacă situația o impune, nu te opune, acolo te vor avea sub urmărire mai bună și vor vedea cum evoluează boala, asta pentru un diagnostic corect. Sănătate multă!