De 3 ani iau antidepresive. Efectele secundare sunt groaznice. In toata aceasta perioada am fost o "leguma". Viata mea s-a rezumat la 15-20 ore de somn, fara a fi capabila in perioada scurta de nesomn sa fac ceva mai mult de 5 minute (perioada dupa care simteam ca ma prabusesc). Toate medicamentele date in paralel cu antidepresivele pentru a-mi da energie, ma iritau la maximum. Cum imi doresc nespus de mult sa incep "sa traiesc", am incercat sa reduc doza de medicamente. Insa efectele sunt si mai groaznice (migrene insuportabile, ameteli, iritare indescriptibila, nu ma pot controla, la modul ca am momente cand sunt capabila sa omor pe cineva in ciuda faptului ca sunt o fiinta buna care isi iubeste si isi ajuta dezinteresat aproapele, insa iritarea este atat de mare ca simt ca explodez si nu ma pot controla). Si aceasta numai diminuand doza. Se pare ca teoria homeopata este confirmata de simptomele mele, adica utilizarea medicamentelor pe termen lung sau in doze mari te duce direct in groapa, iar medicamentele alopatice nu fac decat sa ascunda boala, iar cand le intrerupi simptomele sunt mai grave ca inainte de a le lua. Poate cineva sa-mi spuna cum ma "dez-antidepresez"? Daca esti alcoolic te duci la dezalcolizare. Dar daca esti dependent de antidepresive cum te dezintoxici? Ce este mai bine? Sa risti sa te sinucizi din cauza depresiei, sau sa te sinucizi sigur luand antidepresive?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot scapa de aceste "droguri dure" care sunt antidepresivele?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
buna (acum 10 ani)
m-as bucura sa luati legatura cu mine pe mail pe yahoo,adresa este vitaguard
sunt terapeut naturist si am solutii pt dvs
multumesc
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
buna (acum 10 ani)
sunt terapeut naturist si am solutii pt dvs
multumesc
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Diamar19,in legatura cu tratarea depresiei ar fi indicat sa tii cont de cateva aspect, si anume:
-trebuie facut un control medical amanuntit pentru a vedea daca nu cumva depresia este un efect al unei posibile afectiuni medicale;
-daca depresia are cauze psihice merge tratata mixt si in acelasi timp, atat la psihiatru cu medicamente, cat si la psiholog cu psihoterapie ;
-psihiatru prescrie medicamente, dar tine cont de efectele acestora si are in vedere ca, treptat, sa reduca doza pentru ca omul sa nu devina dependent. Daca un medicament are efecte negative severe, atunci psihiatru poate prescrie un alt medicament.
Foarte important este sa eviti automedicatia si sa urmezi exact ceea ce prescrie medicul psihiatru, informandu-l periodic despre efectele medicamentelor.
-tratamentul psihiatric este indicat mai ales atunci cand depresia este mai severa.
-uneori depresia poate avea cauze in evenimentele de viata( ex decesul unei personae dragi) sau in stilul de gandire si convingerile noastre depre noi insine , depre lume etc. In aceste situatii, psihologul este cel care te poate ajuta foarte mult prin sedinte de psihoterapie in care se lucreaza pentru corectarea stilului de gandire si a convingerilor disfunctionale. Aceste aspect nu pot fi schimbate cu medicamente , ci doar prin abordari psihologice. In cateva luni pot aparea rezultate pozitive semnificative.
Problema e ca oamenii amana foarte mult mersul la psiholog in ideea ca vor gasi pastille sau ceaiuri minune care sa le rezolve problemele, si din pacate bola mai mult se cronicizeaza.
Sper ca aceste informatii iti sunt utile!
O zi frumoasa!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro