Bună seara.. Încep prin a spune ca în urma cu un an eram cu totul normala, doar ce terminasem liceul.. Eu sunt săracă și am o relație cu un băiat de 2 ani ce are bani... Și mi'a promis ca ne vom muta împreună intr'un oraș unde ma voi putea angaja.. Dar nu a fost asa, de aproape un an, stau mai mult timp închisă în casa decât afara, nu ies, nu prea mănânc... Nu comunic, nu spun nimănui ce simt.. Suport critici din partea mamei ca nu fac nimic cu viata mea.. Am 20 de ani.. Pe de alta parte.. Nu am serviciu,nu ma lasă iubitul sa ma angajez aici, dar nici bani nu îmi da.. Iar mama e săracă și îngropată de probleme și nu știu cum sa o ajut..... Nu știu ce sa mai fac.. Ce decizie sa iau, nu am cu cine vorbii.. Simt ca ma sting pe zi ce trece
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot scăpa de aceasta situatie ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Buna seara. Ai grija sa intri in relatii care te valorizeaza, gandete-te ce ai nevoie, gandeste-te ce vrei sa faci peste vreo 5 ani, unde vrei sa fii, vezi cine esti si ia o hotarare! Evident, tu stii foarte bine ce ai facut si ce trebuie sa faci, de ce trebuie sa ii intrebi pe altii? Fiecare hotaraste pentru sine!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350