De 3 luni ma confrunt cu o depresie f puternica, si ma simt mai mult decat pierduta datorita faptului ca nu am doar o singura problema ce-mi declanseaza aceasta stare.
Sunt o fire mai sensibila si din copilarie m-am confruntat cu anumite probleme ce-si aveau poate remediu in sprijinul afectiv al mamei. De fiecare data cand mi-a fost greu emotional vorbind iar eu cautam intelegere, un sfat o mangaiere nu dadeam decat de o distantare si de o ridicare din umeri, interpretand-o ca si ^mama acum eu ce pot sa-ti fac, sau sa-ti spun^. Mai mult de atat am si o sora mai mica cu care nu m-am socilaizat prea bine, tot datorita mamei, pentru ca nu ne-a apropiat si ne-a educat in spiirtul asta ca noi trebuie sa ne iubim sa ne respectam , sa ne ajutam una pe alta.
Raceala mamei si respingerea pe care mi-a dovedit-o dea lungul anilor, m-a facut sa-mi pierd increderea in mine, sa nu stiu depasi momentele grele, sa plang la cea mai banala problema.
Am 29 de ani si sunt casatorita cu un barbat de 39 de ani. Sotul meu este cel mai capabil om pe care l-am intalnit, este pozitiv, energic, frumos si cult. Siguranta de care da dovada si pop**aritatea lui ma dovedesc, pentru ca simt ca nu-i tin ritmul nici in munca nici in viata de zi cu zi. In relatia mea cu el ma simt tare inutila si simt ca nu evoluez, pentru ca el face totul intr-un ritm f rapid cu mult entuziasm, si stie orice. Simt ca eu nu aduc nici un aport relatiei, pt ca el le stie pe toate. Si ma obsedeaza gandul ca nu sunt buna pentru el, intrand intr-o depresie f puternica. Mai mult noi lucram impreuna intr-un rest pe care il administram, iar rutina, oboseala si nemultumirea mea de sine isi spun cuvantul.
Am vb cu parintii, cu el si am sprijinul tuturor, dar numai eu stiu prin ce trec. Numai lucruri neg in vin in minte, de cand eram mica , ma trezesc plangad, sau nu pot dormi cu noptile, am slabit f mult, nu am pofta de mancare, plang intruna, mi-am pierdut interesul fata de munca, fata de el, nu gasesc subiecte de vorbit, ma simt singura.
Ne-am luat impreuna un apartament, iar eu nu am fost in stare sa ma bucur de eveniment, pt ca simt ca am impresia ca nu-mi merit sotul ca este mult prea bun pt mine, si ca ac***a asa caracter slab, il pierd, senzatie care ma doboara.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot invinge depresia si anxietetea?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)

Psih. Paraschivescu Carmen MPsih. Paraschivescu Carmen este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Anitta, ai repetat de atitea ori ca sotul tau e prea bun pentru tine, incit ma faci sa ma intreb ce fel de femeie crezi tu ca ar trebui sa-i stea alaturi. Daca el e atit de priceput si entuziasmat sa le faca pe toate, de ce i-ar trebui o femeie care sa-i faca concurenta? Eu vad ca tu te lupti sa-l concurezi pe el, tu, ca femeie si cu 10 ani mai tinara ca el, vrei sa fii la fel de priceputa si pop**ara ca el. Asta daca te raportezi la ce face el, probabil ca el te-a ales tocmai sa-i fii complementara, nu sa te faca sa te simti inutila. Acolo unde spiritul lui organizatoric sau competentele lui de socializare se opresc, de acolo ai putea incepe tu sa-ti construiesti utilitatea in relatia voastra, care am impresia ca e inca la inceput. Apanajul femeilor este sa se ocupe de "maruntisurile" unei case cum ar fi intimizarea, decorarea, mentinerea caldurii si a placerii de a locui acolo. Tot femeile se ocupa de obicei si de "maruntisurile" unei afaceri, de hirtii, de ordinea in acte, de amanunte care scapa barbatilor sau care ii plictisesc si pe care femeile, prin structura lor, le indeplinesc chiar cu placere. Pentru a-i fi de ajutor si a nu mai simti ca te plafonezi, poate ca ar trebui sa te orientezi exact spre ce vezi ca lui nu-i place sau nu stie sa faca, in ciuda priceperii lui generalizate. Nu pot sa cred ca ii place sa conduca si restaurantul si sa faca si menajul sau sa pregateasca masa.
In legatura cu anxietatea si starile depresive cred ca foarte bine ti-ar face si rezolvarea temelor neincheiate din copilarie care spui ca revin, citeodata cu intensitate atit de mare incit te trezesti plingind sau nu poti dormi nopti intregi. Iti recomand sa consulti ori un psiholog, ori, daca iti este mai la indemina si crezi mai mult in asta, la un duhovnic.