Buna ziua!si eu am fost tradata!am hotarat sa imi salvez casnicia,dar odata cu trecerea timpului, parca suferinta si gandurile ma macina tot mai tare!fanteziile nocturne nu imi dau pace! ma copleseste gandul ca nu mai sunt cum eram odinioara,iar asta il determina pe partener sa caute o alta! pur si simplu...nu pot sa uit ,iar atunci cand il privesc in ochi si deschid subiectul despre tradarea lui,pare nesigur si nu vrea sa ma ajute sa il inteleg de ce a facut gestul asta!se eschiveaza ,iar lucrul asta ma face sa cred ca ar fi capabil din nou sa ma insele!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot depasi suferinta provocata de tradare?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Buna ziua! Uneori nu vedem padurea din cauza copacilor... A va salva casnicia inseamna a dori sa evoluati mental si comportamental. De ce nu va ajuta sotul? Poate nu este suficient de matur, poate ii este teama, poate ii este rusine... Orice raspuns va da, va determina aparitia unor noi intrebari - nu va aduce liniste, doar intrebari permanente. Daca veti continua sa va vedeti prin ceea ce a facut el (si s-ar putea sa se fi tradat pe sine, nu pe dvs!), veti suferi mereu. Daca veti hotara sa va priviti va priviti din alt punct de vedere (unul superior) veti avea de castigat!
Va recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala. Ma puteti contacta la numarul afisat si la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata , sau puteti cauta un psihoterapeut in zona in care locuiti. Succes!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350