Buna ziua!
Sunt impreuna cu o persona pe care o iubec foarte mult si pe care dupa un an si jumatate de chin am reusit sa o scot dintr-o situatie extrem de dificila din toate punctele de vedere, aceasta fiind torturata psihic de un tata alcoolic si violent, o mama indiferenta si ulterior un partener cu care a trait mai multi ani, ce mereu a facut numeroase presiuni de tot felul asupra ei, aici fiind luate in discutie abuzuri fizice dar mai ales de natura psihologica. Este departe acum de ei insa orice contact cu ei ii face extrem de rau, plange destul de des, are momente de tristete destul de dese, ii este dor de cei ce i-a lasat in urma, chiar asa rai cum au fost, lipsa de afectiune ce i-a lipsit mereu, facandu''se foarte usor remarcata chiar si in cele mai mici lucuri ce incerc sa le fac pentru ea, pe care nici macar nu stie cum sa le accepte sau cum sa se bucure de ele de multe ori. Am sprijinit-o si eu cat am putut insa nu stiu cum sa o ajut, mai ales ca refuza categoric ideea consultarii unui specialist psiholog sau psihiatru. Dupa umilele mele cunostiinte si ce am citit, cred ca se confrunta cu o stare de depresie si de aceia incerc macar sa aflu de unde pot niste sfaturi in ceia ce priveste modul meu de a ma comporta fata de aceasta persoana, cum sa o ajut? Cum sa ii redau bucuria si increderea in sine? Cum sa fac si ce sa fac ca sa treaca mai usor de acele stari de tristete in care este destul de refractara la a isi deschide sufletul si a discuta ceia ce are in minte.
Va multumesc frumos pentru orice mic sfat sau ajutor!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot ajuta o persoana depresiva?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Dr. Emil Otesteanu MDr. Emil Otesteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Domnule Eugen ,eforturile d-vs sunt de apreciat şi umanitare.Dacă refuză personal,solicitaţi D-voastră sfatul unui psiholog . Succes..Dr.E. Otesteanu
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Dr. Emil Otesteanu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Dr. Emil Otesteanu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
Dark Angel (acum 13 ani)
Si eu am o situatie foarte asemanatoare....sunt impreuna ku un baiat de aproape un an si il iubesc foarte mult...el sufera de depresie si e foarte suparat mereu...din aceleasi cauze din care sufera si fata pt care ati cerut un sfat.....eu incerc sai distrag atentia mereu...dar uneori nu merge....si eu as fi foarte fericita dak as stii un remediu pentru aceasta depresie....
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Eugen,
Poate accepta o vizita la un cabinet de medicina alternativa. Sunt destule produse naturiste care pot actiona impotriva depresiei: remediile florale Bach sau tincturi de plante medicinale. suntoarea, busuiocul, angelica, menta, valeriana sunt plante recomandate in tulburarile nervoase.
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih.dr.Gabriela Marin
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih.dr.Gabriela Marin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Angel,
Pentru ca un om sa se schimbe - sa se vindece- un prim pas important este sa faca ceva pentru asta. Degeaba vrei sa faci tu, nu prea merge sa faci prea multe in locul lui. In primul rand eu recomand psihoterapia cognitiv- comportamentala. Desi aparent pare mai costisitoare, are o durabilitate in timp mai mare si e mai eficienta decat luatul de pastile cu pumnu:)
Mult succes!
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro