Hei,
Nu credeam că o să ajung niciodată așa și simt că nu mă mai recunosc. De câteva luni mă gândesc aproape zilnic la ideea de sinucidere, caut metode și alte persoane care își doresc același lucru.
Ultimul an a fost unul groaznic pentru mine, pentru că am avut problemele de sănătate, în familie (traume din copilărie), la facultate, la job și am pierdut o relație de aproape patru ani. Gândurile de sinucidere erau mai rare înainte de despărțire, dar acum văd în asta singura soluție.
Simt că am epuizat și nu mai am forța necesară să îmi revin. Am încercat să vorbesc cu cei din jur, dar pur și simplu nu reușesc să îmi găsesc cuvintele. Le-am spus că sunt în depresie, dar nu cred că m-au luat în serios. În ultimele șase luni am stat, în mare parte, singură, iar acum nu îmi mai place să fiu în apropierea oamenilor.
Am încercat să merg și la psiholog, dar este foarte costisitoare o terapie de genul. Să scriu aici ce simt este ultimul lucru pe care îl mai pot face...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum îmi scot din minte gândul de sinucidere?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Buna ziua,
Inteleg ca va este foarte greu cu aceste ganduri de suicid si sentimente de disperare, izolare etc. Este regretabil faptul ca cei din jur nu s-au mobilizat. Puteti incerca sa reluati discutiile pe aceasta tema, sa le spuneti exact in ce consta depresia, nu sa o confunde doar cu o stare negativa de dispozitie trecatoare.
Mergeti cat mai repede la un spital de psihiatrie sau la un cabinet. Cautati un medic care sa va consulte pentru pentru diagnostic si va dea o schema de tratament penru a va mai ameliora din simptomatologie. Abia dupa, puteti cauta si programe de psihoterapie mai accesibile.
Multa speranta!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/